تاریخ انتشار: 1395/08/29 16:23
رقابت با فولاد یکی از حساس‌ترین دیدارهای لیگ آزادگان
کد خبر: 248216

شوشتری: بوشهر یکی از استعدادهای فوتبال ایران است

دیدار پرگل ایرانجوان بوشهر و آلومینیوم با توجه به عملکرد خوب شاگردان خرمزی در نهایت با نتیجه 3 ـ 3 به پایان رسید.
شوشتری: بوشهر یکی از استعدادهای فوتبال ایران است

به گزارش فرتاک ورزشی، حسن شوشتری درباره گلزنی‌اش مقابل آلومینیوم اراک گفت: در فصل گذشته 2 گل برای تیمم به ثمر رسانده بودم اما این فصل اولین گلم را در این بازی به ثمر رساندم امیدوارم این گلزنی در ادامه رقابت‌های لیگ دسته اول تداوم داشته باشد.

او در خصوص این دیدار و نتیجه‌ای که حاصل شد گفت: ایرانجوان تیمی خوب و با بازیکنان جوان است. با توجه به مشکلاتی که پیش از بازی داشتیم انتظار چنین بازی‌ای را نداشتیم اما خب بچه‌ها در این دیدار معرفی بازی کردند و توانستیم روز سختی را برای حریف رقم بزنیم. ما در هر دو نیمه سرتر از حریف بودیم اما اشتباهات داوری 3 امتیاز ارزشمند را از ما گرفت.

وی درباره جایگاه بوشهر و بی‌توجهی مسئولان بوشهری خاطرنشان کرد: از لحاظ بازیکن و استعداد بوشهر جز استان‌های نامی است و همانطور که همه می‌دانند یکی از بازیکنان مطرح فوتبال ایران (مهدی طارمی) از بوشهر است که متاسفانه بی‌توجهی مسئولان به این تیم باعث شده ما در اینجای جدول قرار بگیریم. اما در ادامه مطمئن باشید که ما به جایگاه واقعی‌مان برخواهیم گشت و در نیمه بالای جدول قرار می‌گیریم.

شوشتری در پایان درباره دیدار این هفته‌شان مقابل فولادیزد گفت: بازی مقابل فولادیزد با توجه به شرایط جدول بازی حساسی است. اما با صحبت‌هایی که کادرفنی با ما انجام دادند همه بچه‌ها عزمشان را جزم کرده‌اند که ان‎شاءالله با 3 امتیاز از یزد بازگردیم. شرایط تیم نسبت به هفته‌های قبل خیلی بهتر شده و بازیکنان با انگیزه تمرین می‌کنند و قطعا به قصد پیروزی مقابل حریفمان ظاهر خواهیم شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pgxxd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر دیدار ایرانجوان بوشهر-آلومینیوم اراک(3-3)