تاریخ انتشار: 1396/07/16 12:58
کمک مربی سردار بوکان در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 179264

حمیدرضا غنی زاده: صحبت‌های مسئولین عملی نشده است/ تنها دلخوشی مردم پاک و صادق بوکان، این تیم سردار است

دو مربی تیم فوتبال سردار بوکان درخصوص تعطیلی تمرینات این تیم سخن گفتند.
حمیدرضا غنی زاده: صحبت‌های مسئولین عملی نشده است/ تنها دلخوشی مردم پاک و صادق بوکان، این تیم سردار است

 حمیدرضا غنی زاده کمک مربی تیم فوتبال سردار بوکان درخصوص شرایط این باشگاه گفت: از لحاظ مالی قول هایی که داده شده است عملی نشده و کسی هم کاری نکرده است برای حل این مشکل، که امیدوارم هرچه زودتر این مشکلات حل بشود.

وی درخصوص تعطیلی تمرینات این تیم نیز گفت: تمرینات تیم هم بخاطر مسائل مالی تعطیل شده است، صحبتی شده بود که بازیکنان ماهیانه حقوق دریافت کنند که متاسفانه عملی نشده است. مسئولین از ابتدای فصل صحبت از حمایت می کردند که از لحاظ اقتصادی تیم را ساپورت می کنند که متاسفانه هنوز عملی نشده است.

وی افزود: تنها دلخوشی مردم پاک و صادق بوکان، این تیم سردار است که با تمام وجود از تیمشان حمایت می کنند و ما امیدواریم مشکلات حل بشود تا با نتایج خوبمان در هفته های آینده مردم بوکان را شاد کنیم، این مردم حقشان بیشتر از این ها است. طبق برنامه ای که فدراسیون به ما داده است، آقای قربانی برنامه ریزی کرده است ولی متاسفانه شرایطی که پیش آمده است نمی شود این برنامه ها اجرایی بشود.

همچنین رمضانی دیگر مربی تیم سردار بوکان گفت: با قول هایی که عملی نشده است، در این مدت به مرور زمان باعث تعطیلی تمرین شده است، که امیدوارم مسئولین کاری کنند برای حل مشکلات چون واقعا تیم خیلی خوب بسته شده است و می تواند بهترین نتایج را بگیرد. سردار بوکان از لحاظ مبلغ قراردادها از خیلی از تیم های حاضر در لیگ دو کمتر بسته شده است، ولی از لحاظ کیفیت در حد تیم های لیگ یکی بسته شده است.

وی در خاتمه عنوان کرد: سال گذشته هم قول هایی که داده شد بود، عملی نشد ولی امسال هم فقط بخاطر هواداران عزیز سردار آمدیم و دست تک تک آن ها را می بوسم که همیشه از تیم حمایت کرده اند. امیدوارم هرچه زودتر برای شرایط تیم کاری کنند تا بتوانیم در ادامه راه قدرتمند حاضر بشویم.

مصاحبه: امیررضا رضایی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4paq8d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غنی‌زاده: سخنان مقامات شاهین بوشهر دور زدن از قانون است
اختصاصی| مربی سردار بوکان مطرح کرد؛

پشت پرده تعطیلی‌های پیاپی تمرینات سردار بوکان!
اختصاصی| تمرینات سردار بوکان تعطیل شد؛