تاریخ انتشار: 1395/09/05 23:35
کد خبر: 246908

مربی سردار بوکان: آنالیز خوبی از شاهین ماهشهر داشته ایم و برای برد به میدان می رویم

در دومین نشست خبری تیم سردار با حضور حمیدرضا غنی‌زاده مربی و سیدرضا امیری بازیکن تیم سردار انجام گرفت.
مربی سردار بوکان: آنالیز خوبی از شاهین ماهشهر داشته ایم و برای برد به میدان می رویم

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، درادامه با بیان اینکه: تیم سردار تیم جوانی است و یک هفته مانده به شروع لیگ تحویل کادر فنی قرار گرفته تا تمرینات خود را آغاز کند دلیل اصلی ناکامی در بازی‌های گذشته اعلام و خاطر نشان کرد سردار روند روبه رشدی را همانطور که نمایان است پیش رو دارد و آمادگی کامل تیم را برای بازی فردا اعلام کرد که  بازیکن مصدوم هم نداریم.

وی گفت: تیم شاهین ماهشهر را کاملا آنالیز کرده‌ایم ولی فوتبال بازی90 دقیقه‌ای وغیر قابل پیش‌بینی است، ولی ما برای برد به میدان می‌رویم و از تمامی هوادارن می‌خواهیم مثل بازی‌های گذشته تیم خود را حمایت کنند و در ورزشگاه حاضر شوند.

درادامه این نشست سیدرضا امیری بازیکن تیم سردار با اشاره به نتایج شاهین ماهشهر گفت: این تیم تمرکزو هماهنگی  لازم را در خط دفاع ندارد وما باید از این فرصت در ضد حمله برای پیروزی استفاده کنیم و فردا را روز سختی برای ماهشهر می‌بینم.

وی در ادامه گفت: با توجه به مشکلات مالی که بازیکنان دارند ولی با این حال وقتی به زمین می‌روند تمامی مشکلات را کنار گذاشته و فقط به فکر برد وشکست حریف می‌باشند.

وی تصریح کرد: مشکلات تیم با توجه به ورود آقای آفریدون به عنوان مدیرعامل جدید حائز اهمیت است و تحولاتی در تیم ایجاد شده و قرار است قبل از بازی فردا مقداری از متالبات به بازیکنان واریز شود که این نیز حائز اهمیت است.

و در آخر: از تمامی هواداران خواست با شور اشتیاق بالا و با امید به برد صددرصد در ورزشگاه حاضر و تیم را مورد تشویق قرار دهند  در بازی فردا درورزشگاه حاضر شوند و تیم را حمایت کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eo6n6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


موسی قنواتی: با شرایط نسبتا خوبی فردا به مصاف سردار بوکان می رویم