تاریخ انتشار: 1396/08/26 19:53
اختصاصی| هر روز بدتر از دیروز؛
کد خبر: 173388

بهترین تیم لیگ دو در راه نابودی؛ فومنی‌ها کاری کنند!

از میان 32 تیم حاضر در لیگ دسته دوم کشور شهرداری فومن که شرایط مالی چندان خوبی ندارد و حتی این روزها سرمربی این تیم نیز مشخص نیست، توانسته است از 30 امتیاز ممکن 23 امتیاز کسب کند و بهترین عملکرد را داشته باشد.
بهترین تیم لیگ دو در راه نابودی؛ فومنی‌ها کاری کنند!

 فومنی ها از 5 دیدار خانگی خود توانسته اند 15 امتیاز کسب کنند، که این نتایج نشان می دهد هیچ تیمی نمی تواند در ورزشگاه آزادی فومن امتیازی کسب کند. سبزپوشان فومن با داشتن بازیکن گلزنی مثل سید علی یحیی زاده که یکی از بهترین گلزن های لیگ دو است، توانسته اند در 10 بازی 20 گل بزنند که آمار خوبی برای خط حمله این تیم است.

اگر نگاهی کوتاه به سبک بازی شهرداری فومن بیندازیم متوجه دو کار تمرین شده این تیم می شویم که 80درصد گل های آن ها از این دو کار تاکتیکی به ثمر رسیده است. نفوذ از عمق دفاع و سانتر از جناحین دو کاری است که بازیکنان شهرداری نشان داده اند که در آن استاد هستند و 80درصد گل های خود را از این دو طریق به ثمر رسانده اند.

شهرداری فومن با میانگین 0/9 گل خورده در هر بازی عملکرد خوبی در خط دفاعی داشته است، که نشان از وجود بازیکنان با تجربه ای مانند احد شفیعی، محمد آزادطلب و حسین محبی در نماینده فومن دارد. سرمربی این تیم محسن عاشوری که فصل خوبی را با تیم خود آغاز کرده بود به دلیل مسائل مالی از تیم جدا شده است و فومنی ها در هفته دهم بدون سرمربی بازی کردند.

خبرهای خوبی از تیم فومن شنیده نمی شود و گفته می شود بازیکنان این تیم به دلایل مالی بدنبال کسب رضایت نامه و جدایی از این تیم هستند. حال باید دید مسئولان فومنی به داد بهترین تیم لیگ دسته دوم می رسند یا بازیکنان این تیم نیز مانند سرمربی از این تیم جدا می شوند.

نویسنده: امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4panra

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محسن رحیمی: هزار تومان نگرفتیم چه برسد به پاداش بردها/ شاید تیم منحل شود!
کاپیتان شهرداری فومن در گفتگو با فرتاک ورزشی؛

شهرداری فومن مقابل خیبر به میدان نخواهد رفت
اختصاصی| به دلیل مشکلات مالی؛