تاریخ انتشار: 1396/08/11 13:00
کاپیتان شهرداری فومن در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 175506

محسن رحیمی: هزار تومان نگرفتیم چه برسد به پاداش بردها/ شاید تیم منحل شود!

کاپیتان تیم فوتبال شهرداری فومن نسبت به عدم حضور این تیم در بازی با خیبر خرم آباد واکنش نشان داد.
محسن رحیمی: هزار تومان نگرفتیم چه برسد به پاداش بردها/ شاید تیم منحل شود!

 محسن رحیمی هافبک تیم فوتبال شهرداری فومن در گفتگو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" درخصوص شرایط این باشگاه گفت: از لحاظ فنی واقعا تیم خوبی داریم و بازی های خوبی انجام داده ایم ولی از لحاظ مالی وضعیت جالبی نداریم و تا به الان هزار تومان هم نگرفته ایم. نتایج خوبی هم کسب کرده ایم و تنها باختی که داشتیم به دلیل این بود که نمی خواستند ما را به خرم آباد ببرند و به دلیل عدم حضور در مقابل خیبر ما تنها باختمان را دادیم. بردن برای همه شده عادت یعنی انتظار برد دارند ولی حتی بعد برد پاداشی ام نمی دهند.

وی افزود: قول هایی داده شده است و ما منتظریم ببینیم چه می شود و شاید هم تیم ما از هم بپاشد. چهار ماه گذشته است و هیچ دریافتی نداشتیم. فقط 2-3 نفر به فکر تیم هستند و بقیه مسئولان برایشان مهم نیست. بما گفته اند خبرهای خوبی در راه است امیدواریم که شرایط خوب بشود و ما به روند خوبمان ادامه بدهیم.

رحیمی ادامه داد: قبل از بازی گیتی پسند 10 روز بود که تمرین نکرده بودیم ولی بازهم خیلی خوب بازی کردیم و اگر از موقعیت هایمان استفاده می کردیم 3-4 گل دیگر می توانستیم بزنیم. تیم گیتی پسند هم واقعا خوب بازی کرد، نمی دانم با این وضع بازی کردن چرا در انتهای جدول هستند. اگر حمایت بشویم با این سبک بازی فکر می کنم این فصل لیگ یکی بشویم چون واقعا خوب بازی می کنیم و نتایج خوبی هم کسب کرده ایم.

کاپیتان شهرداری فومن در پایان خاطرنشان کرد: تعدادی از هواداران ناراحت بودند چرا مقابل خیبر بازی نکرده ایم. واقعا خودمان دوست داشتیم بازی کنیم، ولی اگر خود این دوستان 4 ماه حقوق نگیرند به کار خودشان ادامه می دهند! از هواداران تشکر می کنم چون همیشه از ما حمایت کرده اند و امیدواریم که حمایت شویم و با نتایج خوبمان این هواداران خوب را خوشحال کنیم.

مصاحبه: امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bw668

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شهرداری فومن مقابل خیبر به میدان نخواهد رفت
اختصاصی| به دلیل مشکلات مالی؛

محسن عاشوری: شهرداری فومن با همدلی و اتحاد می‌تواند لیگ یکی شود
اردوی یک هفته‌ای در سرعین اردبیل خواهیم داشت؛