تاریخ انتشار: 1396/08/18 17:30
کد خبر: 174488

برای سروش رفیعی؛ محبت یاران در خانه، قیمت ندارد!

برای سروش رفیعی؛ محبت یاران در خانه، قیمت ندارد!

27 سال قبل وقتی سیروس قایقران به عنوان یکی از ستاره‌های آن زمان فوتبال ایران تصمیم گرفته بود تا از ملوان بندرانزلی جدا شده و به تیم متمول و تازه تاسیس کشاورز بپیوندد، مجله کیهان ورزشی در مطلبی او را از این تصمیم منع کرده و برای او نوشته بود فراموش نکند که «محبت یاران در خانه است و بس»

چندی قبل از شروع فصل جدید، سروش رفیعی در هلند به ملاقات علیرضا جهانبخش رفت و ویدئویی به صورت لایو در اینستاگرام منتشر کرد. تعجب جهانبخش از میزان علاقه دنبال کنندگان سروش رفیعی در اینستاگرام نشان داد که بازی کردن در دو تیم سرخابی پایتخت می‌تواند محبوبیتی برای بازیکنان به ارمغان آورد که بازی در بهترین لیگ‌های اروپایی نیز نمی‌تواند.

جهانبخش به محبوبیت بازیکنی اعتراف کرد که برعکس او نتوانست به موقع و در سنی پایین‌تر راهی اروپا شود. هنوز هم این حسرت با سروش رفیعی همراه است که چرا دو سال از بهترین سال‌های فوتبالش حرام گذراندن دوران سربازی شد. اما همین رفیعی با شش ماه بازی در پرسپولیس محبوبیتی دارد که جهانبخش حسرتش را می‌خورد.

سال‌ها پیش زمانی که علی دایی، خداداد، باقری و مهدوی‌کیا به اروپا رفتند، باز محبوبترین بازیکن ایرانی کسی بود که در لیگ ایران بازی می‌کرد. هر چند این بازیکنان با بازی در پرسپولیس و تیم ملی به اروپا رسیده بودند اما محبوبیت هیچ‌کدام به پای محبوبیت احمدرضا عابدزاده نمی‌رسید. حتی علی کریمی و فرهاد مجیدی وقتی تبدیل به محبوب‌ترین‌های بازیکنان ایران شدند که به پرسپولیس و استقلال بازگشتند. محبوبیت کریمی زمانی که به پرسپولیس بازگشت از محبوبیتش در زمانی که در بایرن بازی می‌کرد نیز به مراتب بیشتر بود.

هوادار بازیکنی را بیشتر دوست دارد که هر هفته در جلوی چشمانش با پیراهن تیم محبوبش از او دلبری کند. حالا که سروش در لیست فروش الخور قرار گرفته بیشتر قدر موهبتی چون بازی در تیمی محبوب را می‌داند‌. او به پولش می‌رسد اما بازگشتش به پرسپولیس حداقل تا یک سال دیگر ممکن نیست و بنابراین باید خود را برای بازی در تیمی دیگر در ایران آماده کند. آنجاست که او قدر بازی در تیمی محبوب را خواهد فهمید.

به سروش نمی‌توان ایرادی گرفت که چرا به قطر رفت. او قطعا برای موفقیت و پول به آن کشور رفت و شانس با او یار نبود. اما زندگی محل انتخاب است. همه چیز را نمی‌توان با هم داشت. گاهی برای پول باید از محبت یاران گذشت و کم هستند کسانی که محبت یاران را به هیچ قیمتی نفروشند. اما کسانی که پول را به محبت ترجیح می‌دهند معمولا تشنه محبت باقی خواهند ماند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pakxd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لژیونرها طرفدار استقلال هستند یا پرسپولیس؟