تاریخ انتشار: 1395/11/09 14:19
کد خبر: 232985

پرسپولیس خوشحال از محرومیت بازیکنان تراکتورسازی

تراکتورسازی بعد از تساوی برابر ماشین‌سازی دو امتیاز حساس را از دست داد و عملا در صورت برد فردای پرسپولیس، از کورس قهرمانی جا می‌ماند؛ اما همچنان تنها امید قلعه‌نویی برای بازگشت تیمش به رقابت صدرنشینی، بازی فینال‌گونه هفته بعد برابر پرسپولیس است.
پرسپولیس خوشحال از محرومیت بازیکنان تراکتورسازی

بدشانسی‌های تراکتور باعث شده آن بازی هم برای این تیم شرایط عادی نداشته باشد. بعد از قطعی شدن غیبت ایرانپوریان به دلیل مصدومیت، امروز هم کیانی کارت قرمز گرفت و بازی با قرمزهای تهران را از دست داد. از طرف دیگر هادی محمدی که جانشین ایرانپوریان در این دو بازی شده بود، بعد از احساس مصدومیت در نیمه اول، بین دو نیمه جایش را به هاشم بیک‌زاده داد و فعلا حضورش در بازی هفته بعد مشخص نیست.

حالا خبرهایی رسیده که لیست دو کارته‌های تراکتورسازی ناقص ارائه شده و به جز نوری و کیانی، مهدی شریفی و خالد شفیعی هم دو کارته بوده‌اند. دو بازیکنی که امروز هم کارت زرد گرفتند و در صورت اثبات این ادعا، آن‌ها هم بازی تراکتور با پرسپولیس را از دست خواهند داد. البته باید منتظر ماند و دید واکنش سازمان لیگ به این ادعا چه خواهد بود. پیش از بازی با اطلاعات موجود در سازمان لیگ، فقط محمد نوری و مهدی کیانی دو کارته‌های تراکتورسازی بودند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mlgab

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مشکل بازیکن سابق پرسپولیس در تراکتورسازی