تاریخ انتشار: 1396/04/03 23:24
کد خبر: 201110

هیئت مدیره استقلال این قراردادها را دوست ندارد!

هیئت مدیره استقلال این قراردادها را دوست ندارد!

علیرضا منصوریان که در سال اول ورودش به استقلال بریز و بپاش فراوانی داشت و با خرید چند ستاره بزرگ و قراردادهای میلیاردی خرج زیادی روی دست باشگاه گذاشته بود قبل از پایان لیگ شانزدهم قول داده بود که با حفظ ساختار موجود، تعداد معدودی به کادر بازیکنان استقلال اضافه کند و چندان خرجی روی برای باشگاه نه چندان توانمند پایتخت نتراشد.

اما بعد از شکست سنگین آبی‌ها برابر العین و حذف از آسیا، منصوریان چاره کار را در خریدهای بزرگ و شوک مثبت به هواداران دید. قرارداد 600 میلیونی با مهدی قائدی جوان، خرید داریوش شجاعیان که نزدیک به 3 میلیارد برای استقلالی‌ها آب خورد؛ و شهباززاده و بیت‌سعید که طبعا با قراردادهایی میلیاردی آبی‌پوش شدند. اینگونه حضور استقلال در بازار نقل و انقتالات به مذاق هیئت مدیره باشگاه خوش نیامده و آن را ریخت و پاش می‌داند.
حالا حتی هیئت مدیره درخواست کرده افتخاری و منصوریان پیش از ثبت نهایی قراردادها در هیئت فوتبال با بازیکنان صحبت‌هایی انجام دهند و مبلغ قراردادها را تعدیل کنند. در حالی که دیگر کار از کار گذشته و چندان امیدی نیست که جناب مدیرعامل و مربی بتوانند بازیکنان را راضی به تخفیف به استقلال کنند. اتفاقی که اگر نیفتد می‌تواند پایه‌های حضور افتخاری و منصوریان را در استقلال سست کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jznmz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبرهای بسیارخوش نقل‌و انتقالاتی برای استقلالی‌ها