تاریخ انتشار: 1396/06/09 21:13
بازنده ها به هم رسیدند؛
کد خبر: 185634

پیش بازی ماشین سازی-ایرانجوان؛ بوشهری ها کی مفتخر می شوند؟

دو تیم ماشین سازی تبریز و ایرانجوان بوشهر در چارچوب رقابت های هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف یکدیگر می روند.
پیش بازی ماشین سازی-ایرانجوان؛ بوشهری ها کی مفتخر می شوند؟

 ماشین سازان که پس از کش و قوس های فراوان بر سر داستان مالکیت خود بلاخره، مالکی جدید پیدا کردند و کمی از مشکلات این تیم حل شد در هفته گذشته مقابل تیم مدعی گل گهر تن به شکست یک بر صفر در خانه حریف دادند تا کمی این تیم در جدول شرایطش بدتر شود.

شاگردان خطیبی که بسیار امید دارند بار دیگر به لیگ برتر صعود کنند، باید مقابل ایرانجوانی قرار بگیرند که بسیار دیرتر از سایر تیم ها روانه کوران مسابقات شده است و یارگیری خوبی را نیز انجام نداده است و در چند پست کلیدی و مهم نیز از نبود یار خوب رنج می برد.

شاگردان مفتخر که هنوز نتوانسته اند بردی کسب کنند در هفته گذشته نیز مقابل تیم آماده نفت مسجد سلیمان قافیه را باختند تا عملا حرفی برای گفتن نداشته باشند، اما مفتخر و تیمش شرایط بدی را در جدول سپری می کنند و هرچه که از مسابقات می گذرد کار این تیم سخت و سخت تر می شود چرا که عدم بدنسازی خوب این تیم می تواند اختلالاتی در ادامه فصل برای این تیم ایجاد کند.

باخت هر دو تیم در هفته گذشته می تواند نوید فوتبابی تهاجمی را از سوی هر دو تیم بدهد چرا که هم ماشین سازان و هم بوشهری ها در تکاپوی برد می باشند تا شرایط خود را در جدول بهبود ببخشند. مفتخر و تیمش به خوبی می دانند که نباید دیگر امتیارات را یکی پس از دیگری از دست بدهند چرا که همین امتیازات می تواند در پایان فصل تاثیر زیادی در بقا و یا سقوط بوشهری ها در لیگ دسته اول داشته باشد.

چیزی که بسیار آشکار می باشد آن است که خطیبی نیز به راحتی نمی خواهد قافیه را ببازد و بی شک برای برد شاگردانش را به زمین می فرستد اما سوال اینجا می باشد که بوشهری از سایه شکست های پی در پی خارج می شوند و مفتخرانه به خانه بر می گردند یا خیر؟

کوبل داوری:

سعاد وفاپیشه – میریعقوب حجتی – حامد تازه پور – محمدباقر پورباقر – ناظر: صادق نوری

نکات خواندنی:

* صادق گشنی درحالی که در نقل و انتقالات به ماشین سازی پیوسته بود، ناگهان سر از ایرانجوان در آورد و مقابل تیم چند روزه خود به میدان خواهد رفت.

* علی حقدوست هافبک دفاعی ماشین سازی سابقه بازی در تیم ایرانجوان را دارد.

* ایرانجوان در تمامی بازی های این فصل خود، گل دریافت کرده است.

ترکیب احتمالی:

ماشین سازی: پرویز کریمی - محمد پورمحمد - مهدی قریشی - شهریار شیروند - امیرحسین امیری - علی حقدوست - اتابک زارعی - علی جراح کار - حسین قره داغی - محسن دلیر - حامد پاکدل

سرمربی: رسول خطیبی

ایرانجوان: وحید اصغرزاده، حسین موجی، سجاد مشایخ، مسعود نظرزاده، حسین بازیاری، میثم خداشناس، حمداله ابدام، صادق گشنی، علی بیگدلی، اویس کردجهان، سجاد فیض الهی

سرمربی: سعید مفتخر

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jnlpk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی گل گهر-ماشین سازی؛ نبرد با انتحاری‌ها!
به دنبال دبل در کسب پیروزی؛

صادق گشنی سه تیم لیگ یکی را سر کار گذاشت!
عقد قرارداد با سه تیم در کمتر از یک ماه؛

صادق گشنی به ماشین سازی تبریز پیوست
با عقد قراردادی یک ساله؛