تاریخ انتشار: 1396/02/18 12:42
اختصاصی| البرز یا همدان؛
کد خبر: 212179

علی لطیفی بر سر دوراهی اکسین-پاس

سرمربی سابق تیم‌های اکسین البرز و پاس همدان، برای هدایت این دو تیم پیشنهادات جدی دریافت کرده است.
علی لطیفی بر سر دوراهی اکسین-پاس

به گزارش فرتاک ورزشی، علی لطیفی که در نیم فصل اول لیگ یک در تیم اکسین نتایج خیلی خوبی را کسب کرد، به دلیل نامعلومی هدایت این تیم را به فیروز کریمی سپرد و فیروز نیز چندان موفق نبود و زحمات لطیفی، توسط کریمی به هدر رفت و یحیی گل‌محمدی نیز نتوانست البرزی‌ها را به لیگ برتر بیاورد.

لطیفی که توانایی فنی‌اش برای همه ثابت شده است، نیم فصل دوم را در تیم پاس همدان سپری کرد و در 4 بازی که روی نیمکت این تیم نشسته بود، توانست 10 امتیاز بگیرد و عملکرد خیره‌کننده‌اش سبب شد آنها به مرحله بعد بروند، اما به دلیل اینکه فیفا آنها را به دلیل بدهی 6 امتیاز کسر کرده بود، نتوانستند در مرحله نهایی لیگ دو حاضر شوند. اگر آنها باهدایت لطیفی در مرحله دوم قرار داشتند، بی‌شک تا قبل از هفته‌های پایانی صعودشان به لیگ یک مسجل شده بود.

اکنون اما لطیفی از هر دو تیم پیشنهاد رسمی دریافت کرده است. او چهارشنبه هفته جاری به همدان خواهد رفت تا با پاس مذاکره کند اما طبق شنیده‌های ما، لطیفی مورد توجه اکسین نیز می‌باشد و مسئولین این تیم متمول حاضرند مبلغ بیشتری از قرارداد فصل گذشته‌اش را به او بدهند اما او به البرز برود. دو راهی سرنوشت ساز لطیفی در تابستان، داغ‌تر از گرمایش خواهد بود.

خبرنگار: "حسین پنبه‌کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dmzzq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علی لطیفی امروز راهی همدان می‌شود
اختصاصی| برای مذاکره با مسئولان پاس؛