تاریخ انتشار: 1395/07/18 19:43
اختصاصی/
کد خبر: 256686

علی لطیفی: خوشحالم در روزی که بد بودیم، نتیجه گرفتیم

مربی تیم فوتبال اکسین البرز گفت: تیم ما آنقدر شخصیت پیدا کرده که در روز بدش هم نتیجه را به حریف واگذار نمی‌کند و این موضوع برای کادرفنی خیلی مهم بود.
علی لطیفی: خوشحالم در روزی که بد بودیم، نتیجه گرفتیم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، علی لطیفی مربی تیم اکسین البرز در خصوص شرایط تیمش به خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: تیم ما آنقدر شخصیت پیدا کرده که در روز بدش هم نتیجه را به حریف واگذار نمی‌کند و این موضوع برای کادرفنی خیلی مهم بود. ما در روزی اشتباهات تاکتیکی بسیار داشتیم اما توانستیم از پس حریف بربیایم و شکست نخوریم که این موضوع برای تیم ما اهمیت داشت. اگرچه 7، 8 موقعیت گلزنی داشتیم اما به هر جهت بچه‌هایمان نتوانستند از آنها استفاده کنند که خب در فوتبال پیش می‌آید. 

وی افزود: همین که بچه‌ها توانستند به بازی برگردند خودش خیلی خوب بود. ما اگرچه روی اشتباه فردی گل خوردیم اما متفکرانه گل زدیم. فولادی‌ها مدافع خوبی داشتند و دفاع‌شان فشرده بود و گذر از این خط دفاعی کمی سخت است. تنها تفکری که برای گلزنی کارساز بود گرفتن خطا در پشت محوطه جریمه و زدن ضربه ایستگاهی بود که خوشبختانه این اتفاق افتاد و با بازی خوب محمد حسین‌پور توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم. بعد از گلزنی هم می‌توانستیم بازی را ببریم ولی متاسفانه دو، سه موقعیت ایجاد شده را به راحتی بردیم. 

وی در پایان اشاره کرد: ما بازیکنان خوبی در اکسین داریم، حالا شاید اسمی نباشند اما به لحاظ تاکتیک‌پذیری جزو خوب‌های ایران هستند و کادرفنی به طور کلی از بازیکنان رضایت دارند. همیشه گفتم و می‌گویم که این بازیکنانی جزو بهترین‌ها هستند چه زمانی که زیرنظر من در لیگ دسته دو کار می‌کردند و چه حالا که زیرنظر آقای کریمی مربی بادانش‌مان تمرین می‌کنند در هر همه زمان‌ها آنها بهترین عملکرد را برای اکسین داشته و دارند.

مصاحبه: "سمیه میرمحمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nonyx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/

حواشی دیدار اکسین البرز-فولاد یزد