تاریخ انتشار: 1396/02/14 12:17
کد خبر: 213007

فراز کمالوند: گسترش در فصل بعد باید برای کسب سهمیه بجنگد

سرمربی گسترش فولاد گفت: در حال حاضر تمرکزم را روی بازی آخر لیگ گذاشتم و بعد از این بازی در مورد آینده کاری خودم تصمیم گیری می‌کنم.
فراز کمالوند: گسترش در فصل بعد باید برای کسب سهمیه بجنگد

فراز کمالوند در مورد بازی هفته آخر گسترش مقابل صنعت نفت آبادان گفت:«بازی هفته آخر برای هر دو تیم از این نظر مهم است که با برد می‌توانند چند پله در جدول صعود کنند و لیگ را با جایگاه خوبی به پایان برسانند. نفت آبادان هم تیم خوبی است که نتایج اخیرش باعث شد تا از خطر سقوط فرار کند. ما هم در بازی آخر به دنبال برد هستیم تا بتوانیم در جمع 7 تیم برتر لیگ قرار بگیریم.»

وی در رابطه با عملکرد گسترش فولاد در این فصل مسابقات لیگ برتر افزود: «فصل برای ما بد نبود. با توجه به تغییراتی که اول فصل در تیم ایجاد کردیم در ابتدای فصل به مشکل برخوردیم ولی خوشخبتانه موفق شدیم زود به مسابقات برگردیم و در نهایت نتایج خوب تیم باعث شد که امنیت خاطر برای بقا داشته باشیم.»

سرمربی گسترش فولاد در خصوص کیفیت فوتبال ایران در لیگ شانزدهم گفت: «با توجه به تعطیلی‌هایی که در این فصل بخاطر بازی‌های تیم ملی داشتیم اما در مجموع لیگ کیفیت خوبی داشت. حضور کی‌روش در فوتبال ایران در بهتر شدن بازی‌های لیگ تاثیر مستقیم دارد و از روزی که کی روش هدایت تیم ملی را بر عهده گرفت تیم‌های باشگاهی هم پیشرفت کردند.»

کمالوند در مورد پتانسیل گسترش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: «من در 2 فصلی که هدایت گسترش را بر عهده داشتم دنبال این بودم که تیمم در لیگ برتر تثبیت پیدا کند و وضعیت آسانسوری برای گسترش بوجود نیاید و دغدغه سقوط نداشته باشد. خوشبختانه به این هدف خودمان رسیدیم و فصل آینده باید تمام توان خودمان را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان بگذاریم.»

سرمربی گسترش فولاد در رابطه با تمدید قراردادش با این باشگاه برای فصل بعد گفت: «در مورد آینده کاری من هنوز هیج چیز مشخص نیست. فعلا تمرکز من روی بازی آخر لیگ است و بعد از اتمام مسابقات در جلسه‌ای که با مدیران باشگاه خواهیم داشت تکلیف سرمربیگری من هم مشخص می‌شود.»

کمالوند در خصوص شایعه حضورش در تراکتورسازی افزود: «در حال حاضر نمی‌خواهم به پیشنهادهای کاری‌ام فکر کنم و هدف من موفقیت گسترش در بازی آخر است و بعد از آن در مورد فصل بعد تصمیم گیری می‌کنم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dmvqw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 استراحت دو روزه کمالوند به گسترشی‌ها

 کمالوند: بدون انگیزه کسب مقام دشوار است/ حساسیت خاصی برای دیدار فردا حاکم است
حمایت هواداران، گسترش را به یکی از تیم‌های مدعی فوتبال ایران تبدیل خواهد کرد

 کمالوند: خستگی، عامل شکست مقابل سپاهان بود
6 بازیکن زیر 24 سال در ترکیب گسترش حضور دارند