تاریخ انتشار: 1395/11/12 14:29
کد خبر: 232307

بازگشت به مارسی یک انتخاب شخصی بود

هافبک جدید مارسی می‌گوید در وستهام حس خوبی نداشته و به همین خاطر از جمع چکش‌ها جدا شد.
بازگشت به مارسی یک انتخاب شخصی بود

دیمتیری پایت پس از یک سال و نیم حضور در وستهام سرانجام به خواسته‌اش که همان جدایی از این تیم انگلیسی بود رسید و روز دوشنبه به طور رسمی به المپیک مارسی، تیم سابق خود پیوست.

باشگاه وستهام از نحوه رفتار این هافبک فرانسوی که برای مجاب کردن این باشگاه برای فروشش به مارسی در این اواخر حتی از بازی برای چکش‌ها سرباز زد، ناراضی است. دیوید سالیوان، یکی از مالکان باشگاه وستهام هم در انتقاد از رفتار نامناسب پایت گفته است که این بازیکن در 6 تا 8 هفته اخیر حضورش در وستهام با هیچ‌یک از بازیکنان و اعضای تیم صحبت نمی‌کرد و برای خود خلوت می‌کرد تا باشگاه با جدایی‌اش موافقت کند.

پایت در این باره گفت: نباید رفتارم در وستهام را توجیه کنم. اصلاً چنین کاری نمی‌کنم. من در آنجا خوشحال نبودم و نیاز به بازگشت به خانه داشتم. در این مورد هم رو در رو با اسلاون بیلیچ، سرمربی تیم صحبت کردم. بازگشت به مارسی هم یک انتخاب شخصی بود. خیلی وقت بود که در وستهام احساس خوبی نداشتم و نیاز به این می‌دیدم که به فرانسه بازگردم.

وی افزود: در این مورد در آینده صحبت خواهم کرد، اما حالا زمانش نیست. دوست دارم از حال لذت ببرم و در زمان مناسبی در مورد وستهام و اتفاقاتی که در آنجا برایم افتاد، صحبت خواهم کرد. من یک سال فوق‌العاده را با وستهام پشت‌سر گذاشتم، اما آنطور که می‌خواستم به کارم در این تیم پایان ندادم. از هواداران وستهام هم خاطرات فوق‌العاده‌ای دارم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d8qwd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



امری: شایسته پیروزی در این دیدار سخت بودیم