تاریخ انتشار: 1395/09/17 11:39
کد خبر: 244606

عزت اللهی روسیه یا هلند؟

سعید عزت اللهی، هافبک دفاعی ملی پوش روستوف که با توجه به رقیبان سرسخت و باتجربه در این تیم، فرصت چندانی برای خودنمایی به دست نیاورده است، اکنون سودای جدایی در سر دارد و بعید نیست آینده فوتبالی خود را در تیم دیگری جست و جو کند.
عزت اللهی روسیه یا هلند؟

به گزارش فرتاک ورزشی، عزت‌اللهی 543 دقیقه در 10 بازی تیم روستوف به میدان رفت و نمره فنی خوب 38/6 را به خود اختصاص داد. قرارداد این بازیکن با روستوف در پایان نیم فصل به پایان می‌رسد و او می‌تواند آینده اش را در تیم دیگری جست و جو کند. در این بین او خواهان ادامه همکاری با روستوف است و اولویت شماره 6 تیم ملی باقی ماندن در جمع این تیم است؛ قربان بردی اف، نایب رییس و مربی تیم روستوف علاقه‌مند به حفظ ملی‌پوش ایرانی‌اش است.
در صورتی که عزت اللهی در روستوف نماند به پیشنهادهایی که از لیگ هلند و روسیه دارد نیز خواهد اندیشید. گفته می‌شود علیرضا جهانبخش در تلاش است تا زمینه حضور عزت اللهی در آلکمار را فراهم کند. برای بازیکنی که از ملوان توانسته به تیم دوم اتلتیکومادرید و در ادامه روبین‌کازان و روستوف بپیوندد و در ترکیب ثابت تیم ملی نیز تجربه کسب کند، ژانویه می‌تواند بهترین فرصت برای تصمیمی مناسب برای آینده‌اش تلقی شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bz6kd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان به‌دنبال جذب ستاره تیم ملی