تاریخ انتشار: 1395/06/27 22:08
اختصاصی/
کد خبر: 260906

خیبر باخت و بازهم داور کمر خیبر را شکاند!

از لحاظ فنی هیچگونه بحثی نیستو بحث اصلی دیدارهای لیگ یک داوران هستند که باسوت زدنهای اشتباه تلاش وزحمات تیمها را به هدر می دهند.
خیبر باخت و بازهم داور کمر خیبر را شکاند!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزش، تیمی مثل خیبر که با هزاران مشکلات مالی و با اندکی نقدینگی  موفق شد خودش را به قائمشهر  برساند، چرا باید به این راحتی مورد بیمهری قرار بگیرند؟

اکثر تیمها از داوری راضی نیستند و برای یک بازی هم که شده، حقشان پایمال شده، اما خیبر به واقع بیشترین ضرر را تاکنون از داوری داشته، بطوری که از هفت بازی انجام شده، داوران در پنج بازی نقش کلیدی را ایفا  کردند و خیبر را قربانی اشتباهات خود کردند.

اشتباه جزئی از فوتبال است قبول، ولی نه به ضرر فقط یک تیم، آن هم  در  پنج بازی پیدر پی!

به راستی که اگر مسئولین و کمیته داوران توان رسیدگی به این مسائل را ندارند، کار را  رها  کنند و بازی ها مثل محلات با داوران محلی و رفاقتی انجام  شود. در  هیچ کجای دنیا مثل ایران داوران اینقدر حاشیه ساز،   و باعث ضرر و زیانهای جبران ناپذیر  به تیمها  نمی باشند.

برای دومین هفته پیاپی، در این هفته نیز داوری های ضعیف بلای جان خیبر  شد تا جایی که در دقیقه 55 در صحنه بحث برانگیز این دیدار داور هند بازیکن خیبر را گرفت و همه را شوکه کرد حتی تماشاگران تیم حریف را. 

دقیقه 75 توپ درمحوطه هجده قدم حریف، به دست بازیکن نساجی اثبات  می کند   اما داور به سادگی از صحنه می گذرد. متاسفانه به نظر می رسد داوران به قوانین روز  واقف نیستند و هرروز یک مدلی سوت می زنند. 

این اتفاقها در حالی رخ می دهد که در هفته گذشته نیز تقابل خیبر با  راه آهن دستخوش اشتباهات این چنینی از سوی داور مسابقه شده بود و پنالتی خییر از چشم داور مسابقه پنهان ماند .مگر  یک تیم  در بازی چندشانس  گلزنی دارد که داوران یکییکی آنهارا لگد مال می کنند؟

در برنامه لیگ یک کارشناس داوری جناب غیاثی تایید کردند هر دوصحنه به ضرر تیم خیبر بوده است.  بازی  با  فولاد یزد. بازی با  پارس جنوبی.  بازی با اراک و بازی با اکستین البرز هم نمونه هایی دیگر از اشتباهات سریالی داوران که برای خیبر به ارمغان  آوردند.

بدون شک تکرار این اشتباهات داوری نمی تواند سهوأ برای خیبر تکرار شده باشد و باعث نگاه منفی هواداران خیبر و گزینه توطعه توسط داوران علیه خیبر شده توجه همگان را جلب می کند. در جایی که مسولین نساجی اعتقاد به پنالتی نداشتند، آقای مرجان زاده چطور وجدان خود را زیر پا می گذرد وبه راحتی با احساسات هوداران تیم خیبر بازی می کند؟

قطعا باید منتظر برنامه لیگ یک بود تا صحت و سقم این قضایا مشخص شود، البته اگر تیم خیبر برای مدیران این برنامه قابل ارزش باشد.

نویسنده: "علی روشندل"

.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b8rle

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جلسه ی اضطراری مسئولان فجرسپاسی با مسئولان استان
اختصاصی/