تاریخ انتشار: 1396/07/16 19:56
ربیعی یا نکونام/ واسعی بلای جان بابلی‌ها؛
کد خبر: 179199

پیش بازی بادران-خونه به خونه؛ بازی هفته در تهران

در چهار چوب دیدارهای هفته هشتم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور بنا به اعلام سازمان لیگ روز سه شنبه دو تیم بادران تهران و خونه به خونه بابل از ساعت 15:15 در ورزشگاه کارگران تهران به میزبانی تیم بادران برگزار خواهد شد.
پیش بازی بادران-خونه به خونه؛ بازی هفته در تهران

 این دو تیم درحالی به مصاف هم میروند که تیم خونه به خونه در هفته هفتم به مصاف تیم ایرانجوان بوشهر رفت که در پایان تیم خونه به خونه با نتیجه 3 بر 1 موفق شد این تیم را شکست دهد و در مقابل تیم بادران که از جمله تیم های مدعی صعود به لیگ برتر بشمار می آید در دیدار مقابل گل گهر سیرجان در استادیوم اختصاصی گل گهر با برتری کاملی که نسبت به این تیم داشت با تساوی بدون گل به تهران بازگشت.

تیم خونه به خونه بابل از هفت بازی گذشته خود صاحب سه پیروزی، دو تساوی و دو شکست شده و با 11 امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد و تیم بادران تهران  نیز از مجموع هفت بازی با چهار پیروزی و سه تساوی و بدون شکست با کسب 15 امتیاز در جایگاه دوم جدول لیگ دسته اول کشور قرار دارد. 

تیم بادران که تنها تیم بدون باخت لیگ تا پایان هفته هفتم است و در همه دیدارهای خود در خانه موفق به شکست حریفان شده است. این دو تیم تاکنون دو بار در دیدارهای رسمی به مصاف هم رفتند یک تساوی و یک پیروزی حاصل تلاش دو تیم شده است.

در تقابل‌های اخیر این دو تیم شاهد بازی‌های پرگلی بودیم و این امید می‌رود که بازی این هفته آنها نیز همین‌گونه همراه شود. سعید واسعی باتوجه به هتریکی که در بازی برگشت دو تیم در ورزشگاه کارگران تهران داشت، گلزن‌ترین بازیکن در تقاب‌های رودرروی دو تیم می‌باشد.

ترکیب احتمالی دو تیم

بادران: مهدی اسلامی - بهروز افشار - امیر حسین صدقی - ابراهیم کریمی - امین عباسی - محمود تیغ نورد -مسعود ریگی - قائم اسلامی خواه - کریم اسلامی - سعید واسعی - امیر میر بزرگی

سرمربی: محمد ربیعی

خونه به خونه: میررسول حسینی - هادی خیری - سجاد مشکل پور - محمد قاسمی نژاد - روح الله باقری - محمد قریشی - حمیدرضا دیوسالار - مهدی حنفی - مهران امیری - سجاد عاشوری - مهدی خیری

سرمربی: جواد نکونام

دیدار دو تیم بادران و خونه به خونه از شبکه ورزش سیما به صورت زنده پخش خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48xwqn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاپیتان بابلی‌‎ها بازی بزرگ هفته را از دست داد
اختصاصی| غایب بزرگ خونه به خونه مقابل بادران؛

پیش بازی گل گهر-بادران؛ جدال تجربه و جوانی در سیرجان!
تحول سیرجان در دستان بازی با تهرانی‌ها؛

پیش بازی خونه به خونه-فجرسپاسی؛ گربه سیاه از شیراز آمد!
بابلی ها به دنبال شکستن طلسم نبردن مقابل کاکوها؛