تاریخ انتشار: 1396/04/17 17:42
کد خبر: 197651

بررسی کارنامه دلواپسان فوتبال ایران؛ رکورداران ناکامی منتقدان اصلی کی‌روش!

منتقدان کارلوس کی‌روش با برکناری علیرضا اسدی از دبیرکلی فدراسیون فوتبال فضا را مساعد دیدند تا با کمک رسانه های مخالف کی‌روش بار دیگر عصبانیت خود را از ادامه حضور این مربی در فوتبال ایران نشان دهند.
بررسی کارنامه دلواپسان فوتبال ایران؛ رکورداران ناکامی منتقدان اصلی کی‌روش!

 نکته مشترک در میان این اسامی ثبت ناکامی های فراوان در حوزه های مدیریتی و مربیگری است که خود نشان می دهد، دلواپسان امروز فوتبال ایران در کنار انتقادهای بی رحمانه از یکی از بزرگترین مربیانی که تا به امروز وارد فوتبال ایران شده است یک نقطه اشتراک بزرگ دیگر هم با هم دارند که نامشان در جمع مردان ناکام فوتبال ایران هم دیده می‌شود.

امیر رضا واعظ آشتیانی : 

او سابقه عضویت در شورای اسلامی شهر تهران، مدیریت عاملی باشگاه استقلال تهران و ریاست فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران را دارد. او عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی است و پیشتر عضو حزب جمهوری اسلامی بوده‌است

داریوش مصطفوی : 

او در تیمهای تهرانجوان، تاج و پرسپولیس و همچنین تیم ملی فوتبال ایران بازی کرده است. او در آغاز فصل ۸۷-۸۸ لیگ برتر، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران بود. مصطفوی به دلیل پیگیری شکایتش از فدراسیون فوتبال از مجرای سیستم قضایی خارج از خانواده فوتبال بر طبق اساسنامه فدراسیون به صورت مادام العمر از فعالیت حرفه ای در فوتبال داخلی و بین‌المللی محروم شد.

صادق رئیسی کیا: 

کارشناس حقوقی و مدیرعامل پیشین راه آهن که هیچ سابقه ورزشی ندارد و در دوره مدیریتی او راه آهن دچار افول شدید شد.

محمد مایلی کهن : 

مایلی کهن مربی تیم‌های باشگاهی مختلفی در ایران بوده است. او یکبار به مدت دو سال و بار دیگر به مدت هفده روز سرمربی تیم ملی ایران بود و یکبار هم سرپرستی تیم امید را در زمان مربی گری محمد خاکپور بر عهده گرفت، اما این تیم‌ها در حضور او موفقیتی کسب نکردند. کسب مقام چهارم جام جهانی فوتسال ۱۹۹۲ و مقام سوم جام ملت‌های آسیا ۱۹۹۶ مهمترین موفقیت‌های مایلی کهن در عرصه مربی‌گری هستند.

خداداد عزیزی: 

او ۴۷ بازی ملی برای تیم ملی فوتبال ایران انجام داده و ۱۱ گل نیز به ثمر رسانده‌است. او در سال ۱۹۹۶ به عنوان بازیکن برتر کنفدراسیون فوتبال آسیا و در همان سال به عنوان بهترین و ارزشمندترین بازیکن جام ملت‌های آسیا انتخاب شد نقش مهمی در صعود ایران به جام جهانی ۱۹۹۸ داشت. اما در حوزه مربیگری خداداد هیچ موفقیتی را تاکنون به ثبت نرسانده است. آخرین ناکامی او با سیاه جامگان در لیگ برتر به ثبت رسید.

 

مجید نامجو مطلق: 

بازیکن پیشین فوتبال ایرانی و هافبک بازنشسته باشگاه‌های استقلال تهران و پرسپولیس است. تجربه مربیگری در تیم های دسته یکی که با هیچ یک نتوانست به لیگ برتر صعود کند!

البته پیش بینی می‌شود این لیست در روزهای پیش رو با حضور ناکامان دیگر فوتبال ایران نیز تکمیل شود منتظر افزایش دلواپسان باشید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48valm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تک تیراندازها فوتبال ایران را ورشکست می‌کنند!