تاریخ انتشار: 1396/01/17 09:33
کد خبر: 219027

کمالوند بدنبال دومین برد برابر استقلال

کمالوند بدنبال دومین برد برابر استقلال

مساوی، اصلی ترین و بیشترین نتیجه ای بوده که در دوئل های استقلال برابر تیمهای فراز کمالوند رقم خورده است. نصف به علاوه یک یعنی 5 تا از 8 دیدار آنها مساوی شده، استقلال 2 بار برده و تیم کمالوند هم یک پیروزی دارد.

استقلال 4 بار برابر تراکتورسازی کمالوند و 4 مرتبه هم با گسترش فولاد کمالوند بازی کرده، 11 گل زده و 9 بار هم دروازه اش باز شده است. استقلال فقط در یکی از این 7 بازی موفق به زدن گل نشده.

هر دو برد استقلال برابر گسترش فولاد بوده و در فصل قبل رقم خورده است. تنها پیروزی کمالوند هم وقتی ثبت شد که او در لیگ دهم، سرمربی تراکتورسازی بود.

3 مساوی و یک باخت، ثمره بازیهای استقلال برابر تراکتورسازی کمالوند است و 2 برد و 2 مساوی هم برابر گسترش فولاد با هدایت کمالوند رقم خورده.

کمالوند از 21 فروردین 1390 یعنی 2188 روز قبل دیگر رنگ برد برابر استقلال را ندیده است. در این 5 سال و 11 ماه و 27 روز، او 4 بار برابر استقلال قرار گرفته و 2 باخت و 2 مساوی دارد. او البته هرگز موفق به شکست دادن منصوریان هم نشده است. دو باخت و یک مساوی برابر نفت و یک تساوی با استقلال، ثمره 4 دوئل کمالوند با گسترش فولاد برابر تیمهای منصوریان بوده.

 

لیگ نهم

رفت: تراکتورسازی یک- استقلال یک

برگشت: استقلال 2- تراکتورسازی 2

 

لیگ دهم

رفت: تراکتورسازی یک- استقلال یک

برگشت: استقلال یک- تراکتورسازی 2

 

لیگ چهاردهم

برگشت: گسترش فولاد صفر- استقلال صفر

 

لیگ پانزدهم

رفت: گسترش فولاد صفر- استقلال 2

برگشت: استقلال 2- گسترش فولاد یک

 

لیگ شانزدهم

رفت: استقلال 2- گسترش فولاد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48np5l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کری خوانی فراز کمالوند برای استقلالی ها