تاریخ انتشار: 1396/02/27 00:39
کد خبر: 210324

در مورد مبهم‌ترین بازیکن لیست پرسپولیس/ یا حالا یا هیچ‌وقت

پرسپولیس شدیدا با مشکل ظرفیت اندک در لیست بازیکنان بزرگسالش مواجه است؛ آنقدر که گفته می‌شود شاید حتی احسان علوان‌زاده هم با وجود قابلیت‌هایی که دارد به خاطر عبور از 23سالگی از فهرست تیم کنار گذاشته شود. در این شرایط برانکو برای جذب بازیکنان مورد نظرش به‌خصوص در خط دفاعی ناچار است خیلی بی‌رحمانه با بازیکنان موجود برخورد کند و آنهایی را که واقعا به کارش نمی‌آیند کنار بگذارد. غیر از محمدامین آرام‌طبع که رفتنی است و نفراتی مثل محسن ربیع‌خواه، سامان نریمان‌جهان و علی علیپور که احتمال جدایی‌شان وجود دارد، شهاب کرمی هم یکی از نفراتی است که لب مرز قرار دارد و ممکن است از تیم کنار گذاشته شود.

 

هافبک دفاعی پیشین فولاد خوزستان و ملوان که بین دو نیم‌فصل برای پر کردن جای خالی احمد نوراللهی به پرسپولیس آمد، در طول این مدت خیلی به ندرت مورد اعتماد برانکو قرار گرفت و در روزهایی هم که بازی کرد چندان سر حال و آماده نشان نداد. کرمی در دور برگشت دو بازی کامل برای پرسپولیس انجام داده؛ یکی برابر نفت تهران که با پیروزی دو بر صفر سرخ‌ها همراه بود و دیگری مقابل سیاه‌جامگان که به شکست پرسپولیس در آخرین بازی لیگی منجر شد. در این بازی آخر برانکو ناچار شد کامیابی‌نیای مصدوم را از ابتدای نیمه دوم به میدان بفرستد تا برای جمع کردن وسط زمین به شهاب کمک کند؛ تصمیمی که به افزایش مصدومیت کمال منجر شد و حالا کار او را به اتفاق عمل کشانده است.

 

شهاب کرمی فعلا یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد، اما به نظر می‌رسد تکلیف ماندن یا رفتن او در خلال همین دو بازی رفت و برگشت برابر لخویای قطر مشخص شود. در این دو مسابقه که کمال غایب است، اگر برانکو به کرمی اعتماد کند و این بازیکن هم در زمین حق خودش را بگیرد، روشن خواهد شد که برای فصل بعد هم می‌توان روی وی حساب کرد، اما اگر قرار باشد حتی در این موقعیت حساس و اضطراری هم نوبت به بازی کرمی نرسد، طبعا نگه داشتن او چندان منطقی نخواهد بود. به‌خصوص که گفته می‌شود در میانه‌های فصل آینده هم ممکن است نوراللهی به پرسپولیس برگردد و در این صورت موقعیت کرمی بیش از پیش متزلزل خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45kz5x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



سرگیجه عجیب در خط دفاعی سرخپوشان