تاریخ انتشار: 1395/10/13 20:40
در مصاحبه با موندودپورتیوو
کد خبر: 238547

تراشتگن: به جدایی از بارسلونا نزدیک بودم

تابستان امسال بارسلونا می بایست بین براوو و تراشتگن یکی را انتخاب می کرد و در نهایت لوئیس انریکه ترجیح داد گلر آلمانی را حفظ کرده و به کلودیو براوو اجازه جدایی بدهد.
تراشتگن: به جدایی از بارسلونا نزدیک بودم

در دو فصل گذشته، به دلیل حضور کلودیو براوو، تراشتگن تنها در لیگ قهرمانان و کوپا دل ری برای بارسلونا به میدان می رفت و براوو نیز در لالیگا گلر ثابت بارسا بود.

با جدایی براوو در همین تابستان و پیوستن او به منچسترسیتی، حالا تراشتگن با خیالی آسوده تر در چارچوب دروازه بارسا قرار می گیرد.

او در همین رابطه به موندودپورتیوو گفت:« از روز اولی که به بارسلونا پیوستم، با توجه به شناختی که از سبک بازی این تیم و توانایی‌هایم داشتم، گفتم که اینجا همان جایی هستم که می‌خواستم باشم.

رقابت دشواری با براوو داشتیم چون هر دو می خواستیم در همه بازی‌ها به میدان برویم. در نهایت اتفاقاتی در تابستان رخ داد و حالا هر دو وضعیت خوبی داریم. او در منچسترسیتی بازی می کند و در اینجا در بارسلونا. وضعیت من و او باید تغییر می‌کرد چون ادامه دادن در آن شرایط دشوار بود.»

تراشتگن در مورد تماس پپ گواردیولا با وی گفت:« همه گواردیولا و سبک موردعلاقه او را می شناسند. او گلری می خواهد که بازی با پایش خوب باشد. واقعیت این است که اگر در تابستان وضعیتم در بارسا تغییری نمی‌کرد، مجبور بودم راه‌ حل دیگری پیدا کنم؛ اما باشگاه از من حمایت کرد و ماندنی شدم. »

تراشتگن: به جدایی از بارسلونا نزدیک بودم

تراشتگن ادامه داد:« در این فصل چیزهای زیادی یاد گرفته ام. بازی در لالیگا به شما چیزهایی متفاوت نسبت به بازی در لیگ قهرمانان یاد می دهد.

بیشتر از گذشته هم بازی می کنم و این کمک می کند ریتم خودم را حفظ کرده و پیشرفت کنم. این همان وضعیتی است که از لحظه اولی که به بارسا پیوستم انتظارش را می کشیدم. دوست دارم سال های زیادی در بارسا بمانم. 10 سال یا بیشتر؟ چرا که نه.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zwpbz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انریکه: مشکل دروازه‌ را به‌ روش خودم حل می‌کنم