تاریخ انتشار: 1395/09/28 23:52
کد خبر: 242023

ای کاش اینستاگرام اصلا نبود

مهاجم تراکتورسازی به شدت از نحوه استفاده هموطنان از اینستاگرام انتقاد می کند.
ای کاش اینستاگرام اصلا نبود

فرزاد حاتمی، مهاجم تیم تراکتورسازی تبریز از اتفاقاتی که در صفحه اینستاگرامش افتاده به شدت دلخور و ناراحت است.او آنقدر از این موضوع شاکی شده که از مسئولان می خواهد اینستاگرام را حذف کنند:

تا اینجای مسابقات ۶ گل زدی و رقابت خوبی با چند نفر دیگری داری. امسال ظاهرا شرایطت فرق کرده است.

من ۶ گله هستم ولی شاید اگر ابتدای فصل با آن مشکل مواجه نمی‌شدم الان قضیه فرق می‌کرد. اول فصل یک بیماری ویروسی گرفتم و واقعا حالم خوب نبود. وقتی فیلم بازی‌های اول فصل را می‌بینیم قلعه‌نویی می‌گوید خودت شرایطت را با امروز قیاس کن. بعد از آن مشکل روده‌ای رفته رفته شرایطم بهتر شد و در اردوی کیش خیلی فشار آوردم و خوشبختانه به مرز آمادگی رسیدم.

انگیزه آقای گلی داری یا نه؟

من تلاش می‌کنم تیمم قهرمان شود. اگر آقای گل شوم و تیمم قهرمان نشود به درد نمی‌خورد اما اگر ۲ گل بزنم و تیمم قهرمان شود همان ۲ گل به دلم می‌چسبد.

قلعه‌نویی بعد از بازی با استقلال عنوان کرد اگر حاتمی قدر خود را می‌دانست بعد از علی دایی یک تمام کننده خوب در فوتبال ما محسوب می‌شد.

او همیشه به من لطف دارد و به قول معروف یک مقدار من را بیشتر از آنچه که هستم قبول دارد. قبول دارم که تلاش نکردم و آنطور که باید و شاید نبودم. مطمئنا اگر تلاش می‌کردم و اخلاقم را درست می‌کردم (باخنده) می‌توانستم به آن چیزی که قلعه‌نویی می‌گوید برسم.

روز گذشته در صفحه شخصی‌ات مطلبی را با ناراحتی عنوان کرده بودی دلیلش چیست؟

از ته دلم می‌گویم ای کاش اینستاگرام نبود. متاسفانه صفحات اینستاگرام تبدیل به مکانی برای بی‌ادبی و فحاشی شده و خیلی راحت بی‌حرمتی می‌شود. یک شخص بدون شناسنامه و بدون آنکه بشود شخصیتش را تشخیص داد کلمات توهین‌آمیز تایپ می‌کند و اصلا برایش مهم نیست که به چه کسی فحاشی می‌کند. متاسفانه عده‌ای فقط با این روش زندگی می‌کنند و آبروی ایرانیان را می‌برند. همین نفرات از فلانی تا فلانی گرفته تا مسی و رونالدو را به باد فحش گرفتند و فکر می‌کنم برنامه‌ای به نام (NO IRANIAN COMMENT) در آن سوی دنیا طراحی کردند که این نفراتی که اشاره کردم اینقدر فحاشی نکند. اگر صفحه اینستاگرام نسازیم از طرف ما صفحه درست می‌کنند و از آن طرف یک دردسر ایجاد می‌شود. وقتی هم صفحه درست می‌کنیم و سعی داریم با مردم ارتباط بگیریم کاری می‌کنند که پشیمان شویم. ادب ایرانی مثال‌زدنی است و سالی که در آذربایجان بازی می‌کردم همه از ادب ایران و ایرانیان تعریف می‌کردند ولی الان نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که فقط از فحاشی ایرانی‌ها گفته می‌شود. عکس بچه خواهرم را در صفحه شخصی‌ام گذاشته ام و می‌بینم چند هزار کامنت ناسزا پای آن می‌گذارند. چرا این اتفاق باید در صفحات مجازی بیفتد؟ تمام آدم‌های مشهور از این فحاشی‌ها در اینستاگرام ناراحت هستند. من نمی‌دانم چرا این همه فحاشی صورت می‌گیرد. ای کاش مسئولان مملکتی اینستاگرام را حذف کنند یا اینکه طرز استفاده درست آن را آموزش دهند. من از هواداران تراکتورسازی اصلا ناراحت نیستم و مخاطب من آنها نیستند.

در خصوص شعارهایی که از ابتدای فصل برخی از هواداران تراکتورسازی در بازی‌های خانگی علیه تو سر می‌دهند نظری داری؟

نمی‌دانم این افراد چه کسانی هستند. هواداران تراکتورسازی سه کمپین حمایتی برای من ساخته‌اند، اما شمار اندکی در ورزشگاه علیه من شعار می‌دهند. مطمئن هستم اینها طرفدار تراکتورسازی نیستند. ۶ گل در لیگ و یک گل در جام حذفی زدم و در هفتاد درصد گل‌ها هم تأثیرگذار بوده‌ام. مات و مبهوت مانده‌ام که چرا آن عده علیه من شعار می‌دهند. در صفحه شخصی من برخی‌ها هر چیزی دلشان می‌خواهد، زیر پست‌های من می‌گذارند. اگر در اینستاگرام چیزی می‌نویسند، مهم نیست، اما وقتی در ورزشگاه خانگی خودمان این اتفاق می‌افتد، ناراحت می‌شوم. من ترک‌زبان هستم و می‌دانم تراکتورسازی به لیگ دسته سوم هم برود، مردم حمایت می‌کنند، اما برخی‌ها که تماشاگر هستند و نه هوادار، به خودشان اجازه بی‌احترامی به منِ ترک‌زبان می‌دهند. اگر آن تعدادی که علیه من شعار می‌دهند، تخلیه می‌شوند، اشکالی ندارد، اما مطمئنم هوادار تراکتورسازی نیستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zw8oj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



واکنش منصوریان به کری خوانی دایی