تاریخ انتشار: 1395/11/14 10:43
کد خبر: 231895

مهاجم استقلال همچنان مورد غضب منصوریان

مهاجم استقلال همچنان مورد غضب منصوریان

در شرایطی که منصوریان ترجیح داد کاوه رضایی را از ترکیب بیرون بیاورد تا به خاطر دو اخطاره بودن از بازی شهرآورد محروم نشود، رسانه‌ها اینطور احتمال دادند که در غیاب کاوه، منصوریان به محسن کریمی بازی می‌دهد که این اتفاق نیفتاد و معلوم شد این بازیکن همچنان مورد غضب سرمربی استقلال است.

چند وقت پیش یکی از رسانه‌ها خبری را منتشر کرد مبنی بر اینکه محسن کریمی پیشنهاد خارجی دارد و این احتمال وجود دارد که از استقلال جدا شود.

 منصوریان به محض اینکه این خبر را در رسانه‌ها دید به شدت ناراحت شد و مهاجم تیم خود را شماتت کرد که چرا زودتر او را در جریان قرار نداده است. از فردای آن روز رفتار منصوریان با مهاجم ریز نقش استقلال عوض شد و این بازیکن از ترکیب اصلی به روی نیمکت انتقال پیدا کرد.

این در حالی بود که چون ترکیب جدید استقلال نتیجه گرفت کسی سراغی از مهاجم استقلال نگرفت و نیمکت‌نشینی او چندان به چشم نیامد تا اینکه در بازی با ماشین‌سازی به دلیل غیبت کاوه رضایی و جابرانصاری گفته شد که زوج حمله علی قربانی و محسن کریمی است اما گمانه‌زنی‌ها در ارتباط با بازی کردن کریمی غلط از آب در آمد و این بازیکن که همچنان مورد غضب منصوریان است باید روی نیمکت بنشیند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zrydj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره جوان استقلال به ترکیب برمی گردد؟!

اروپایی شدن بازیکن استقلال کنسل شد

چرا عملکرد منصوریان با گفته هایش صادق نیست؟