تاریخ انتشار: 1395/12/15 14:06
کد خبر: 225095

اسپالتی: لیگ برای رم تمام شد

سرمربی رم معتقد است تیمش دیگر شانسی برای قهرمانی در لیگ ایتالیا در این فصل نخواهد داشت.
اسپالتی: لیگ برای رم تمام شد

هفته بیست و هفتم لیگ ایتالیا با برگزاری یک دیدار حساس آغاز شد که در آن رم برابر ناپولی به میدان رفت که این دیدار با برتری دو بر یک ناپولی به پایان رسید تا شاگردان مائوریسیو ساری قبل از مصاف حساس با رئال مادرید روحیه بالایی داشته باشند.

لوچانو اسپالتی بعد از شکست تیمش برابر ناپولی گفت: با این نتیجه، لیگ برای ما تمام شد و دیگر امیدی به قهرمانی نداریم. ناپولی کاملا سرتر از ما بازی کرد و سوار بر بازی بود. آنها هر وقت توانستند، به بازی سرعت بخشیدند و سرعت بازی را کم کردند. ما هم نتوانستیم ریتم بازی را در اختیار بگیریم. شما برای اینکه بتوانید دو یا سه پاس پیاپی بدهید و فضاسازی کنید، باید با دقت‌ بیشتری عمل کنید.  ناپولی خیلی بهتر بود. تیم حریف در نهایت با شایستگی به برد رسید و ما هم حرفی برای گفتن در نیمه نخست نداشتیم. در نیمه دوم کمی بهتر شدیم ولی بازهم باید بگویم ناپولی تیم برتر زمین بود. 

رم در حالی نتوانست در این دیدار به برد برسد که باید در لیگ اروپا برابر لیون به میدان برود. سرمربی رم درباره خستگی تیمش در این دیدار گفت: اگر خسته بودیم که نمی‌توانستیم در دقایق پایانی آن‌طور بازی کنیم. چهارشنبه آن‌قدر خوب بازی نکردیم اما به هیچ‌وجه لاتزیو بر ما مسلط نبود. می‌دانستیم چطور بازی می‌کنند و بر همان اساس تیم را چیدم. در بازی برابر لاتزیو نیز حق ما این نبود که با دو گل شکست بخوریم. در هر صورت، نتایج آن طور که انتظار داشتیم پیش نرفت. شکست در این بازی خیلی برای ما گران تمام شده است. دیگر نمی‌توانیم‌ درباره قهرمانی امیدوار باشیم و به رسیدن به جام فکر کنیم ولی بازی‌های مهمی در جام حذفی و لیگ اروپا در پیش داریم. نباید ناامید باشیم و باید به بازی با لیون در لیگ اروپا فکر کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zrpyn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


با 10 ناینگولان، می توان یک تیم فوق العاده ساخت
اسپالتی: