تاریخ انتشار: 1396/04/03 16:31
کد خبر: 201195

نظر علی پروین در مورد پرسپولیس لیگ هفدهم

اسطوره باشگاه پرسپولیس گفت: تکرار قهرمانی پرسپولیس سخت است اما می شود.
نظر علی پروین در مورد پرسپولیس  لیگ هفدهم

 علی پروین در باره عملکرد طاهری در پرسپولیس گفت:طاهری خیلی زحمت می کشد. کارمی کند و مشغول است. انصافا دراین مدت که مدیریت باشگاه دستش بوده نتایج مطلوبی گرفتیم طاهری با وجود دغدغه های زیاد مالی اما خوب کارکرده. گاهی با طاهری حرف می زنیم. ایشان لطف دارند وازمن نظرمی خواهند من هم هرکمکی بتوانم دریغ نمی کنم. پرسپولیس تیم خودمان است وبه آن مدیونیم.

اسطوره باشگاه پرسپولیس درباره قهرمانی سرخپوشان در لیگ هفدهم اظهار داشت: تکرار قهرمانی پرسپولیس سخت است اما می شود، فصل بعد همه تیم ها می خواهند جلوی پرسپولیس قدرت نمایی کنند وخودشان را نشان بدهند، مشکل است اما نشدنی نیست،شاید پرسپولیس اولین تیمی باشد که دوبارقهرمان می شود. این دورازذهن نیست.

او در ادامه عنوان کرد: حتی قبلا هم گفته بودم که رئیس جمهوری باید به پرسپولیس کمک کند.نه فقط پرسپولیس بلکه استقلال را هم گفته بودم. حالا پرسپولیس رفته مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا که باید نگاه ویژه تری به آن بشود،امیدوارم تدارک خوبی برای تیم درنظربگیرند وکمک های مالی خوبی برسد تا درآسیا آبروداری کنیم. این تیم لیاقت قهرمانی دارد.قرار نیست به باشگاه برگردم، همین جا که هستیم خوب است وداریم کمک می کنیم. من از باشگاه دور نیستم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zdejb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توصیه یک پیشکسوت پرسپولیسی به محسن مسلمان: دور شماره 7 را خط بکش!