تاریخ انتشار: 1397/08/06 21:24
بارسلونا 5-1 رئال مادرید؛
کد خبر: 124244

تحقیر کهکشانی‌ها مقابل کاتالان‌ها در شب هت‌تریک لوییز سوارز

در هفته دهم لالیگا و در حساس ترین بازی این هفته دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ به مصاف هم رفتند.
تحقیر کهکشانی‌ها مقابل کاتالان‌ها در شب هت‌تریک لوییز سوارز

 این اولین ال کلاسیکو بعد از ۱۱ سال است که نه مسی در آن حضور دارد و نه رونالدو. این بازی از ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه به وقت ایران آغاز شد.

در دقیقه 10 بازی  با پاس رو به بیرون جوردی آلبا به کوتینیو گل اول بازی به ثمر رسید. بارسلونا گل اول بازی را زد و  یک بر صفر از میهمان پیش افتاد.

دقیقه 19: اشتباهات خط دفاع رئال مادرید و ضربه‌ی آرتور ملو که با واکنش کورتوآ توپ دفع شد.

در دقیقه ۲۸ بازی واران روی سوارز خطا کرد که داور با استفاده از کمک داور ویدیویی برای بارسا پنالتی گرفت.  سوار از پشت توپ ایستاد و ضربه خود را به سمت چپ دروازه کورتوا زد و به گل تبدیل کرد. نیمه اول دو بر صفر به سود بارسا یه پایان رسید و رئال حرفی برای گفتن نداشت.

رئال نیمه دوم را با توپ پر شروع کرد و لوپتگی هم واسکز را با واران تعویض کرد. کهکشانی‌ها خیلی زود و در دقیقه 49 بازی توسط مارسلو به گل رسید. در دقیقه 58 رئال موقعیت به ثمر رساندن گل دوم را داشت که توپ به تیر دروازه خورد و درست سه دقیقه بعد در این سمت ضربه سوارز به تیر رئال خورد.

سوارز در دقیقه 74 خودش را دو گله و بارسا را سه گله کرد. سرجیو روبرتو توپ را برای سوارز سانتر کرد و او هم با یک ضربه سر گل سوم را به ثمر رساند. این گل نه پایان گل‌های بارسا و نه پایان گل‌های سوارز. ستاره این بازی شماره 9 بارسا. سوارز در دقیقه 82 هت‌تریک کرد و بارسلونا 4 بر یک پیش افتاد. حتی این گل هم پایان کار نبود. باورکردنی نیست. بارسلونا گل پنجم را هم به ثمر رساند. ویدال در دقیقه 87 گل پنجم بارسلونا را به ثمر رساند. بازی در نهایت با برد 5 بر یک بارسلونا به پایان رسد.

بارسلونان با این برد 21 امتیازی شد و در صدرجدول باقی ماند. رئال هم با 14 امتیاز در رده نهم قرار دارد و احتمالا لوپتگی اخراج خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wxerv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب رسمی دو تیم بارسلونا و رئال مادرید اعلام شد