تاریخ انتشار: 1395/12/16 11:27
کد خبر: 224920

امید جدید آبی‌ها، ضمانت‌نامه آینده تیم کی‌روش

24پرتلاش استقلال پتانسیل این را دارد که سال ها در فوتبال ایران نقش پررنگی را ایفا کند.
امید جدید آبی‌ها، ضمانت‌نامه آینده تیم کی‌روش

در بین بازیکنان جوانی که به یکباره استقلال را دگرگون کردند، امیدنورافکن بیش از دیگران خودش را به اهالی فوتبال ایران نشان داد و به جرات می توان گفت اکنون هیچ کارشناسی نیست که بر کیفیت بالای این جوان مهرتایید نزند و او را از آینده های فوتبال ملی کشور نداند.

نورافکن بازیکنی است که قابلیت های تخریبی و بازیسازی را باهم دارد و بنابراین برای هرتیمی یک مهره قابل اتکا خواهد بود. او علیرغم سن کمی که دارد به علت بازی در دو رده ملی(نوجوانان و جوانان) به پختگی خوبی رسیده و این فاکتور در کنار قابلیت های فنی از او یک بازیکن چند پُسته و به اصطلاح آچارفرانسه ساخته است.

او حالا و بدون شک از بازیکنان مهم تیم منصوریان است و حضورش حتی باعث شده نبود چشمی و همچنین محرومیت آبی ها از حضور تیموریان حس نشود. امید جوان که پیش از آمدن منصوریان، فرصت چندانی بابت نشان دادن قابلیت هایش نداشت حالا با استفاده از فرصتی که سرمربی جوان آبی ها در اختیار او قرارداده، توانسته استحکام بسیارخوبی به کمربند استقلال بدهد و در کنار امید ابراهیمی شانس تیمش برای پیروزی در جنگ های میانه میدان و همچنین طراحی حملات را بسیار بالا ببرد. ابراهیمی که در نیم فصل اول بی فروغ بود حالا با وجود نورافکن دوباره به روزهای اوج خودش نزدیک می شود و این مساله کیفیت تیمی استقلال را به خوبی بالا برده است.

هافبک19 ساله استقلال حتی این نوید را به اهالی فوتبال کشورمان می دهد که می توانند مکمل قابل و جوانی را در کنار سعید عزت اللهی مشاهده کنند و سرمربی تیم ملی با خرج کمی جسارت می تواند فرصتی را به بازیکن استقلال بدهد و درعوض کمربند محکمی را در تیمش به وجود بیاورد.

با این تفاسیرمی توان گفت هر تیمی داشتن بازیکنی مانند نورافکن را دوست دارد و هیچ مربی به جوانترین بازیکن تاریخ باشگاه استقلال، نه نخواهد گفت و البته شاید بعضی از باشگاه های لیگ برتر هم برای به خدمت گرفتن امید جوان منصوریان به فکر افتاده باشند!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wr8nr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نورافکن جوان مامور مهار بازیساز کهنه کار السد