تاریخ انتشار: 1396/03/03 20:12
جدایی تلخ زهیوی از الشاحانیه؛
کد خبر: 208717

پایان کار بمب نقل و انتقالات در قطر؛ مقصد بعدی تهران؟

با سقوط الشحانیه به لیگ دسته اول قطر و کاهش قراردادهای مالی جدایی رجیم زهیوی و ایگور استیماچ از این تیم قطری قطعی شده اما مهرداد پولادی باوجود علاقه تیم های ایرانی در این کشور به فعالیت ادامه خواهد داد.
 پایان کار بمب نقل و انتقالات در قطر؛ مقصد بعدی تهران؟

به گزارش فرتاک ورزشی، در عین حال مهرداد پولادی با وجود داشتن پیشنهادهایی از تیم های ایرانی اما همچنان علاقه مند است تا فوتبالش را در کشور قطر ادامه دهد و به احتمال فراوان در الشحانیه می ماند و کارش را دنبال می کند.رحیم زهیوی اما شرایط نامشخصی دارد.

مهاجم ایرانی که گاها به تیم ملی فوتبال ایران نیز دعوت می شود، این روزها با پیشنهادهای خوبی از تیم های ایرانی مواجه شده است که استقلال و پرسپولیس از جمله این پیشنهادها هستند. عملکرد خوب زهیوی در دو سال گذشته سبب شده تا بسیاری از مربیان ایرانی برای جذب این بازیکن اقدام کنند. بی تردید زهیوی علاقه مند است که بار دیگر به تیم ملی دعوت شود و در سال منتهی به جام جهانی عملکردش را به کی روش نشان دهد.

زهیوی خوب می داند که برای بازی کردن در تیم ملی رقبای سرسختی مثل سردار آزمون، کریم انصاری فرد و رضا قوچان نژاد دارد و به همین خاطر باید بیشتر در چشم باشد. حضور در استقلال یا پرسپولیس می تواند او را به هدفش نزدیک کند و به نظر می رسد او در آینده ای نزدیک یکی از این دو تیم را برگزیند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qzdqn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زهیوی از الشحانیه جدا شد، مدافع پرسپولیسی ماند!