تاریخ انتشار: 1395/11/25 12:51
کد خبر: 229517

تردید گواردیولا در مورد آگوئرو

پپ گواردیولا در مورد آینده‌ی سرخیو آگوئرو تردید دارد و همین تردید ممکن است منجر به جدا شدن این مهاجم آرژانتینی در پایان فصل شود.
تردید گواردیولا در مورد آگوئرو

به گزارش فرتاک ورزشی، پپ گواردیولا در مورد آینده‌ی سرخیو آگوئرو تردید دارد و همین تردید ممکن است منجر به جدا شدن این مهاجم آرژانتینی در پایان فصل شود.

آگوئرو در دو بازی گذشته‌ی منچستر سیتی در لیگ برتر ذخیره‌ی گابریل ژسوس بوده است و این امر برای آگوئرو که جزو مفاخر باشگاه سیتی است سنگین می‌نماید.

آگوئرو پس از برد یکشنبه‌ی گذشته در برابر سوانسی گفته بود که معلوم نیست در پایان فصل بماند و باشگاه باید در مورد او تصمیم بگیرد - این در حالی است که قبلتر گفته بود از ماندن در سیتی خوشحال است.

گواردیولا هم اذعان کرده است که دلیل بازی ندادن به آگوئرو این است که او تحت تاثیر عملکرد خوب گابریل، استرلینگ و سانه قرار گرفته است.

با این حال، گواردیولا اعلام کرده که دوست ندارد آگوئرو را در پایان فصل از دست بدهد - هر چند که حرفهای پپ هم مبهم است و او تصمیم نهایی را به خود آگوئرو واگذار کرده است.

این بازیکن سال 2011 در ازای 38 میلیون یورو به شهر منچستر آمد و از آن موقع تا کنون 154 گل برای این باشگاه به ثمر رسانده. وی همچنین در نظرسنجی مجله‌ی فورفورتو به عنوان یکی از ده خارجی برگزیده‌ی تاریخ لیگ برتر انتخاب شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qrlg9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



آگوئرو 93 میلیون برای اینتر هزینه خواهد داشت