تاریخ انتشار: 1395/11/13 17:24
کد خبر: 232035

اظهارنظر عجیب مورینیو در مورد مارسیال

آنتونی مارسیال، خرید گران قیمت منچستریونایتد در فصل گذشته، امسال زیر نظر مورینیو چندان فرصت حضور در ترکیب ثابت را پیدا نمی کند.
اظهارنظر عجیب مورینیو در مورد مارسیال

مارسیال سال گذشته در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی با رقم 45 میلیون یورو از موناکو به یونایتد پیوست. رقمی که بر اساس یکسری بندها افزایش نیز خواهد یافت. او زیر نظر فان خال فصل خوبی را سپری کرد اما با ورود مورینیو به یونایتد، اوضاع برای این بازیکن چندان خوب پیش نرفته است.

او در این فصل 22 بازی برای شیاطین سرخ انجام داده و 6 گل نیز زده است اما اغلب به عنوان یار جانشین وارد زمین شده و در دو بازی اخیر یونایتد در لیگ برتر نیز به میدان نرفته است. البته مارسیال در بازی چند روز پیش یونایتد برابر ویگان در جام حذفی از ابتدا به میدان رفت و خوش درخشید.

 

ماه گذشته شایعاتی مبنی بر جدایی او به گوش می رسید و حتی مورینیو، مدیر برنامه های مارسیال را در پخش چنین شایعاتی مقصر دانست. در هر صورت مارسیال در نقل و انتقالات زمستانی به تیمی دیگر نرفت و در یونایتد ماندگار شد.

روز گذشته ژوزه مورینیو که در نشست خبری بازی با هال سیتی شرکت کرده بود، پاسخ عجیبی به سوالی در مورد مارسیال داد که نشان می داد در ادامه فصل هم نمی توان چندان به تغییر وضعیت این بازیکن امید داشت.

 

مورینیو در واکنش به پرسشی در مورد مارسیال به یک جمله بسنده کرد و گفت: «او برای نیمکت بازیکن مناسبی است!»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kjlzq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش مدافع استقلال به اینکه نگذاشتند روی نیمکت باشد