تاریخ انتشار: 1396/06/09 20:59
کد خبر: 185641

ادعای عجیب تارتار؛استقلال می توانست با پرسپولیس هم امتیاز باشد!

مهدی تارتار سرمربی تیم شگفتی ساز پارس جنوبی جم که کارشناس دیدار تیم ملی ایران برابر کره ی جنوبی بود، با پایان بازی به نکات جالب توجهی در مورد سیستم کی روش و همینطور دیدار برابر استقلال ارائه داد.
ادعای عجیب تارتار؛استقلال می توانست با پرسپولیس هم امتیاز باشد!

مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی جم که نتایج خوبی را در لیگ کسب کرده و بهترین مربی ماه از نظر کارشناسان معرفی شده، عصر امروز به عنوان کارشناس برنامه فوتبال برتر و بازی کره جنوبی و ایران حضور داشت و صحبتهای جالبی در پایان این دیدار مطرح کرد.

که به اختصار گوشه ای از ان را با هم مرور می کنیم:

اخراج عزت اللهی بی تجربگی بود
در طول نود دقیقه  چیز خاصی از دو تیم ندیدیم و در نیمه دوم هم طبیعی بود هر چه از بازی بگذرد تیم ما عقب بنشیند. عزت الهی از روی بی تجربگی اخراج شد و بازیکن کره با تجربه ی خود این امتیاز را برای تیمش گرفت.

تعویض های کی روش هوشمندانه بود
داور در طول نود دقیقه با تیم کره مماشات کرد. به نظرم Afc هم بدش نمی اید کره به جام جهانی صعود کند. بعد از ده نفره شدن تعویض های  کیروش هوشمندانه بود. کریمی به میدان امد تا نظم به خط میانی دهد و طارمی هم به بخاطر سرعتش وارد زمین شد؛ البته روز خوب طارمی نبود.

اوج کار کی روش تعویض چشمی بود
اوج هنر کیروش اوردن روزبه چشمی به خط دفاعی بود، تا از سرزنی شماره ٩ کره جلوگیری کند که موفق هم شد.تیم ملی با تدبیر کیروش بعد از اخرج عزت الهی   توانست بازی را کنترل کند و تمام توپ های مستقیم تیم کره را خنثی کند. ما با خواسته های خود رسیدیم هر چند بازی کیفیت نداشت ولی کار کیروش  بی نقص بود.

دفاع تیم ملی با کی روش بی نقص است
در کار دفاعی وینگرهای ما به خوبی جمع می شدند و اجازه نمی دادند بازیکنان حریف خط  دفاع ما را دور بزنند. شخصیت تیمی ایران در اسیا شکل گرفته و دفاع تیم ملی باحضور کیروش بی نقص است.

کی روش روانشناسی بی نظیر است
کیروش  یک روانشناس بی نظیر است  او کاری می کند که بازیکنان برای هر بازی جنگنده در زمین ظاهر شوند. جنگ روانی ایجاد می کند؛ البته فقط بخاطر روحیه جنگندگی در بین بازیکنان تیم ملی تا انگیزه انها افزایش یابد.

باید به خواسته های کی روش احترام گذاشت
کیروش نشان داد کارش را بلد است و به هر حال چو ن تجربه حضور در جام جهانی را دارد باید همه از او حمایت کنند و همه باید به خواسته های کی روش احترام بگذارند؛ مردم، دولت و فدراسیون باید حامی تیم ملی باشند.

امیدوارم کی روش انگیزه بازیکنان را ببیند 
در سال جام  جهانی همه بازیکنان  در تیم های خود انگیزه دعوت شدن  به تیم ملی را  دارند و امیدارم کیروش انها راببیند.  بازیکنانم به خود باوری رسیدند و نشان دادند با کیفیت هستند؛ امیدوارم  مربی تیم ملی بازیکنان ما را هم ببیند  و اگر لازم شد به تیم ملی دعوت کند.

 امیدوارم تیم ملی از گروهش صعود کند
کیروش نظم و انضباط را از بیرون به داخل زمین حاکم کرده و امیدوارم تیم ملی از گروه خود در جام جهانی صعود کند.

بازیکنانم انگیزه ی حضور در تیم ملی دارند
بازیکنان ما با انگیزه دعوت شدن به تیم ملی به میدان می روند؛ ما تمرینات خود را زود شروع کردیم که جا دارد از مربی بدنساز تیم اقای جودکی تشکر کنم و به همین دلیل است که دوندگی بازیکنان ما از ٩ کیلومتر به بالاست.

با استقلال خوزستان قابل مقایسه نیستیم
نمی شود ما را با استقلال خوزستان مقایسه کرد استقلال خوزستان دو فصل در روزهای پایانی در لیگ برتر ماند، اما  پارس جنوبی جم در اولین سال حضور خود تا به اینجای کار به این نتایج دست پیدا کرده است.

استقلال می توانست هم امتیاز پرسپولیس باشد
ما بازی به بازی  پیش میرویم  و بازیها هفته به 
هفته سخت ترمی شود. در مورد بازی با استقلال باید بگویم اگر برای استقلال بازیها  تکرار می شد، در حال حاضر هم ردیف  پرسپولیس بودند. 

ما پارس جنوبی جم هستیم 
بازیها هر هفته جدول لیگ را دچار تغییر می  کند. یک هفته یک تیم می برد و یک تیم شکست می خورد. نباید توقع ها از پارس جنوبی جم بالا برود، اما ما و بازیکنان مقابل استقلال انگیزه داریم چون پارس جنوبی هستیم. در پایان از مدیریت خوب باشگاه تشکر می کنم که همه جانبه از ما حمایت می کند. برای موفقیت یک تیم، بیرون و داخل زمین باید هماهنگ باشند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qnowa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتقاد ستاره سرخ پوشان به کی روش؛چرا به تیم ملی دعوت نشدم