تاریخ انتشار: 1396/07/11 17:26
بدون حضور هواداران خونگرم ماهشهری؛
کد خبر: 180041

پیش بازی شهرداری ماهشهر-مس کرمان؛ پاره شدن نوار ناکامی سیدکوروش در خانه!

در چارچوب رقابت های هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم شهرداری ماهشهر و مس کرمان به مصاف یکدیگر می روند.
پیش بازی شهرداری ماهشهر-مس کرمان؛ پاره شدن نوار ناکامی سیدکوروش در خانه!

 ماهشهری ها که سه هفته ای می باشد در تکاپوی برد می باشند، در هفته گذشته مقابل اکسین البرز تن به شکست یک بر صفر دادند تا سخت به فکر شکست مس کرمان باشند و به ناکامی خود ساخته خودشان پایان دهند و با پیروزی و کسب سه امتیاز بتوانند خود را در قامت یک تیم مدعی معرفی کنند.

اما در سوی دیگر نیز لاله های نارنجی پوش شهر کرمان که با هدایت مربی بومی خود الحق و الانصاف توانسته اند نتایج خوبی را کسب کنند در هفته گذشته با بدشانی زیاد مقابل تیم چغر و بد بدن برق جدید شیراز تن به تساوی بدون گل دادند تا دو امتیاز حساس داخل خانه را از دست دهند. دو امتیازی که می تواند حسرت بسیاری را در مواقع حساس فصل برای مس داشته باشد. آنها حتی در آن بازی یک پنالتی نیز به دست آورده بودند اما مهاجم این تیم، توپ را به بیرون زد.

نبرد دو تیم می تواند زیبا و جذاب باشد هرچند که تیم شهرداری ماهشهر به دلیل تخلفات تماشاگرانش نمی تواند از بودن آن ها بهره ببرد به همین دلیل این بازی جذاب می تواند به دیداری سرد نیز تبدیل شود.

این بازی اولین رویارویی دو تیم در یک دیدار رسمی است. سیدکوروش موسوی و احمد نخعی در دو هفته گذشته شرایط تقریبا برابری را تجربه کردند و هر دو، قطعا برای کسب پیروزی پای به میدان خواهند گذاشت و باید دید نوار ناکامی‌های سیدکوروش در این دیدار خانگی پاره می‌شود، یا نخعی و شاگردانش به روزهای اوج باز خواهند گشت.

گفتنی است دو تیم در جدول همسایه یکدیگر می باشند و مس کرمان با کسب یازده امتیاز در مکان چهارم جدول و ماهشهری ها نیز با یک امتیاز کمتر نسبت به مس کرمان و کسب ده امتیاز در مکان پنجم جدول قرار دارد.

ترکیب احتمالی دو تیم

شهرداری ماهشهر: وحید مهدی خانی - کمال الدین نیکخوی - میلاد شیخی سلیمانی - سروش سعیدی - حسین مالکی - مهدی عبدی - رضا جباری - هادی ایمانی - فرشید پاداش - محمدحسین مهرآزما - علی اصغر شیردل

سرمربی: سیدکوروش موسوی

مس کرمان: حمید عرفانى - فرهاد سالاری - نعمت بخشى زاده - محمد سلیمان علیزاده - مهدى تیکدرى - محمدامین کاظمیان - یاسر فیضى - رامتین سلیمان زاده - احمد حیات منش - محمدعلى اکبرخواه - علیرضا علیزاده

سرمربی: احمد نخعی



کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qn6nj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مس کرمان با 4 غائب به ماهشهر رسید
کار یاران نخعی سخت‌تر شد؛

سه تیم در صدر پرقدرت‌ترین خطوط حمله لیگ یک
بررسی بهترین خطوط حمله لیگ یک؛

پیش بازی اکسین البرز-شهرداری ماهشهر؛ تقابل بد بیارها!
پایان خوش شانسی‌های لطیفی در اکسین؛

پیش بازی ملوان مس کرمان؛ رستگاری در شمال برای مدعیان!
دستنشان یا نخعی/ کدامیک بازی بزرگ هفته را می برد؟