تاریخ انتشار: 1396/04/21 10:04
کد خبر: 196665

مجتبی جباری و همـون همیشگی

استقلال یکی از عجیب‌ترین فصل‌های خود را تجربه می‌کند. در حالی برخی از بازیکنان با استقلال به توافق رسیده‌اند که حتی تست پزشکی هم زیر نظر کادر پزشکی این باشگاه نداده‌اند. نکته تلخ‌تر اما این است که هیچ یک از بازیکنان استقلال حتی در تست ایفمارک هم شرکت نکرده‌اند و بدون وجود تاییدیه‌های پزشکی راهی اردوی استقلال شده‌اند.
مجتبی جباری و همـون همیشگی

ماجرا وقتی دردناک‌تر می‌شود که استقلال در تمرینات بدنسازی است و احتمال مصدومیت بازیکنان این تیم بالا است. آن هم در شرایطی که این تیم در فشردگی تمرینات بدنسازی باید یک داربی تدارکاتی را در آلمان برگزار کند و همین اتفاق بهترین بهانه می‌شود برای سر زدن مصدومیت‌های جدید مخصوصا اینکه برخی از نفرات این تیم به کوچک‌ترین ضربه‌ای واکنش نشان داده و چند هفته خانه‌نشین می‌شوند. نگاهی به نام‌های بازیکنان استقلال نشان می‌دهد این تیم کم بازیکن مستعد مصدومیت ندارد. محسن کریمی و امید ابراهیمی که در حال حاضر به دلیل مصدومیت دو، سه ماهی نمی‌توانند تیم‌شان را همراهی کنند. پادووانی در تمرینات چند روز اخیر استقلال به دلیل درد در پا نتوانسته خوب تمرین کند. مجتبی جباری هم که دیگر نیاز به توضیح ندارد، یک اشاره کافی است تا او مصدوم شود. وریا غفوری و خسرو حیدری هم فصل قبل خیلی از بازی‌های استقلال را به دلیل همین آسیب‌دیدگی از دست دادند و مصدومیت کهنه کماکان با آنها همراه است تا با همه این شرایط باور داشت استقلال یک لشکر مصدوم را با خود دارد. بازیکنانی که در کمال تعجب بدون تست پزشکی راهی اردو شده‌اند و هر آن احتمال مصدومیت‌شان وجود دارد.  به این لیست بلند و بالای مصدومان باید مجتبی جباری را هم اضافه کرد که دیروز خبر رسید به‌علت متورم شدن پا چند جلسه‌ای است در تمرینات غایب است و البته این خبر خیلی زود با عکس‌هایی که از ارمنستان مخابره شد تکذیب شد. برای مجتبی جباری که در بیشتر فصل‌هایی که در استقلال بود تمرینات بدنسازی پیش‌فصل را دور می‌زد و در آخرین لحظه قراردادش را تمدید می‌کرد، این‌بار اضافه شدن به تمرینات از اولین روزهای تمرین پرفشار بدنسازی، کمی سخت بوده و به او فشار آمده است. یعنی چیزی که هواداران از آن می‌ترسیدند فعلا سر استقلال آمده و جباری اولین شایعه مصدومیتش در بازگشت به استقلال منتشر شده است.  در کنار همه اینها تازه واردهای میلیاردی استقلال یعنی بیت‌سعید، شجاعیان و حتی همان قائدی ریز نقش هم بدون تست پزشکی و ایفمارک راهی اردوی استقلال شده‌اند. اردویی که پزشکان استقلال را به دلیل همین اعتراض به بی‌تفاوتی نسبت به تست پزشکی همراه خود ندارد. اردویی که حتی یک بازیکن جدید استقلال هم قرارداد خود را با این باشگاه ثبت نکرده و همه بود و نبودها به اصطلاح روی هواست. بیت‌سعید، مهدی قائدی، داریوش شجاعیان، پژمان منتظری، مجتبی جباری، امید نورافکن، امید ابراهیمی، یعقوب کریمی، پادووانی و... همه نفراتی هستند که با استقلال توافق کرده اما قرارداد خود را به ثبت نرسانده‌اند. همه نفراتی هستند که نیاز به تست پزشکی دارند اما بدون تست راهی اردو شده‌اند. اما زیر فشار تمرینات بدنسازی و بازی تدارکاتی در فشردگی تمرینات با بدن‌های مستعد مصدومیت می‌شود آیا بازیکنی مصدوم نشود؟ تازه، تست‌های ایفمارک برای همه تیم‌ها لازم است و برای هر بازیکن مبلغ دوونیم میلیون تومان دریافت می‌شود.

اختصاصی با جباری
در دو روز گذشته اخباری مبنی بر غیبت مشکوک مجتبی جباری در تمرینات تیمی استقلال به گوش رسید و این ابهام را به وجود آورد که مجتبی جباری دچار آسیب‌دیدگی شده است. اما بر اساس اخباری که از اردوی ارمنستان به دست آمده است هافبک با سابقه آبی‌ها از لحاظ آمادگی فیزیکی شرایط خوبی ندارد و به دستور منصوریان تمرینات ویژه را زیر نظر مک درموت انجام می‌دهد. در حال حاضر مجتبی جباری در اردوی ارمنستان آبی‌ها پرفشارترین تمرینات را نسبت به بازیکنان دیگر انجام می‌دهد و شاید به جرات بتوان گفت سخت‌ترین پیش فصل فوتبالی خود را پشت سر می‌گذارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ql9op

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش علیمنصور به ماجرای کاپیتان های استقلال