تاریخ انتشار: 1395/06/25 16:53
کد خبر: 261286

۵ خبر از استقلال در آستانه دربی ۸۳

۵ خبر از استقلال در آستانه دربی ۸۳


۱- آخرین تمرین استقلال پیش از دربی بزرگ تهران در کمپ ناصر حجازی برگزار خواهد شد. با توجه به این که پرسپولیسی قصد دارند آخرین تمرین خود را در زمین شماره ۲ آزادی برگزار کنند، با تصمیم منصوریان استقلال امروز تمرین خود را در کمپ ناصر حجازی برگزار خواهد کرد.

۲- آرش افشین، مهاجم استقلال در تمریم روز گذشته این تیم مصدوم شد و به همین دلیل برای بازی با پرسپولیس از لیست این تیم خط خورد. او در تمرین روز گذشته استقلال همسترینگ پایش با مشکل روبرو شد و به همین دلیل هم بازی با پرسپولیس ست داد. بهتاش فریبا، مدیر فنی تیم فوتبال استقلال این خبر را تایید کرد.

۳- امید نورافکن که برای همراهی تیم ملی جوانان در تورنمنت چهارجهانبه چین به این کشور سفر کرده بود دیشب وارد تهران شد. وی امروز در اردوی استقلال حاضر می شود اما شاید به دلیل عدم حضور در تمرینات روزهای اخیر این تیم در لیست ۱۸ نفره قرار نگیرد و دربی را از دست دهد.

۴- علیرضا منصوریان سرمربی استقلال چهارشنبه شب و در آستانه دربی روز جمعه، سر زده و بدون اطلاع قبلى به ملاقات پرویز مظلومی، سرمربی پیشین آبی پوشان و مربی اسبق خود رفت. منصوریان که در این ملاقات سید محمد علوی، دوست خود را نیز همراه داشت، مظلومی را غافلگیر کرد زیرا سرمربی فصل گذشته آبی ها، از این ملاقات بی خبر بود. منصوریان خطاب به مظلومی گفت: من امشب پیش شما آمدم تا از شما انرژی مثبت بگیرم و به من برای دیدار روز جمعه با قلب آبی و استقلالى خود کمک کنید؛ می خواهم قلبتان همراه استقلال و من باشد و با دعاى خیرتان کمک کنید تا استقلال بتواند برنده از زمین خارج شده و هوادارانش را خوشحال کند.
پرویز مظلومی هم ضمن تشکر از منصوریان، خطاب به سرمربی استقلال گفت: مطمئن باشید قلب من با استقلال و هوادارانش است و برای موفقیت در دیدار روز جمعه، دعا می کنم. استقلال اگر از نظر روحی و روانی آماده و سرحال باشد، می تواند برنده شود؛ البته خودت در این کار توانمندی و فصل قبل هم با نفت و مقابل ۱۰۰ هزار نفر پرسپولیس را شکست دادی؛ امسال هم تنها نیستى و نصف استادیوم را پشت سر خودت دارى و دعاى ۳۰ میلیون هوادار هم بدرقه راهت است؛ پس رسیدن به ۳ امتیاز اصلا دور از دسترس نیست و ان شاالله پیروز می شوید.

۵- در جلسه هماهنگی پیش از دربی ۸۳ که نصر الله عبداللهی به نمایندگی از استقلال در آن شرکت کرد مقرر شد که لباس تیم استقلال یک دست آبی و لباس دروازه بان این تیم یک دست زرد با جوراب مشکی باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3no5gv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اولین کری دربی را محسن مسلمان خواند+عکس