تاریخ انتشار: 1396/06/10 10:46
دربی دو مربی استقلالی در وطنی؛
کد خبر: 185562

پیش بازی نساجی-خونه به خونه؛ ال مازنو در روزی که بابلی ها حق حضور در ورزشگاه را ندارند!

دو تیم هم استانی نساجی و خونه به خونه از سری مسابقات هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف یکدیگر می روند.
پیش بازی نساجی-خونه به خونه؛ ال مازنو در روزی که بابلی ها حق حضور در ورزشگاه را ندارند!

 تبعات اتفاقات تلخ سال گذشته دست بردار این دو تیم نیست و شورای تامین اعلام کرده است که در هر دو دیدار، هواداران تیم مهمان حق حضور در ورزشگاه و تشویق تیم خود را ندارند. تصمیمی که تماشاگران بابلی را خشمگین کرده است و حتی در جدیدترین بازخورد، قاسم حسن زاده امیری مالک باشگاه خونه به خونه خواستار تغییر این رای و حضور تماشاگران تیمش در بازی روز شنبه شد.

نساجی که در این فصل با مهدی پاشازاده نوید بخش روز های خوبی را می دهد و در سه دیدار گذشته دو بازی خارج از خانه را با پیروزی پشت سر گذاشته و تنها مقابل گل گهر سیرجان تن به شکست یک بر صفر در ورزشگاه شهید وطنی را داد، عملکرد پاشازاده نشان از این موضوع می دهد که روزهای خوب در انتظار نساجی می باشد و این تیم را می توان پس از سال ها مدعی جدی صعود به لیگ برتر دانست.

اما در سوی دیگر ماجرا بابلی ها رفته رفته به شرایط آرمانی خود رسیدند و پس از دو مساوی مقابل تیم های کرمانی، صبای قمی را با نتیجه سنگین چهار بر صفر شکست دادند که بی شک در ادامه لیگ حرف های بسیاری را برای گفتن دارد. جواد نکونام و یارانش به خوبی از جو دربی و بازی های سخت اطلاع کافی را دارند. مسئله ای که نوید بخش یک بازی با کیفیت و البته در حین حال با تاکتیک را با حضور مهدی پاشازاده و جواد نکونام را می دهد.

بی شک باخت در دربی مازندران برای هر یک از تیم ها می تواند تبعات بدی را داشته باشد چرا که هواداران هر دو تیم از آن ها برد می خواهند که همین امر باعث ایجاد استرسی کاذب در دو تیم می شود که تبعات آن تا چند هفته پس از ال مازنو نیز دیده می شود. زیرا دو مربی که روی نیمکت دو تیم هستند، جوان می باشند و اگر ببازند، هواداران می‌گویند آنها مربیان بزرگی نیستند و نمی توانند تیم را صعود دهند!

ال مازنو که همیشه سخت و نفس گیر بوده است البته کفه ترازو با توجه به تاریخچه دربی ها به نفع بابلی ها سنگینی می کند ولی نساجی نیز با مهدی پاشازاده تیمی خوب و با کیفیتی نشان می دهد. باید منتظر روز بازی ماند تا عملکرد دو تیم را به نظاره بنشینیم تا ببینیم ال مازنو به نفع کدامیک به پایان می رسد.

کوبل داوری:

حمید حاج ملک – بابک داوری – هادی طوسی – محمدرضا مهرگان – ناظر: محمود رفیعی

ترکیب احتمالی:

نساجی: مجتبی روشنگر - محمد آشتیانی - مجتبی ممشلی - مرتضی غلامعلی تبار - مجتبی بیژن - علی فرهنگ - محمود شفیعی - رضا محمودآبادی - سهیل رحمانی - رحمان جعفری - پیمان رنجبر

سرمربی: مهدی پاشازاده

خونه به خونه: میررسول حسینی - فرشاد فرجی - حمیدرضا دیوسالار - وفا هخامنش - هادی خیری - مهدی حنفی - مجتبی رمضانی - مهدی خیری - محمد قاسمی نژاد - روح الله باقری - میلاد ابطحی

سرمربی: جواد نکونام

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nnkpo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دلیل تغییر مکان محل تمرین خونه به خونه مشخص شد
برنامه ویژه نکونام برای بازی با نساجی؛