تاریخ انتشار: 1395/06/17 16:13
کد خبر: 262814

بررسی دستمزدهای سری آ/یووه در صدر

روزنامه «گاتزتادلواسپورت» میزان دریافتی بازیکن و باشگاه‌های سری A را اعلام کرد که براین اساس گونزالو ایگواین، ستاره آرژانتینی یوونتوس در صدر پردرآمدترین بازیکنان قرار گرفت.
بررسی دستمزدهای سری آ/یووه در صدر

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، او با دریافت 7.5 میلیون یورو در فصل جاری بالاتر از دانیله دروسی رمی که 6.5 میلیون یورو درآمد دارد در صدر پردرآمدترین بازیکنان فصل ایستاد.

 در بین باشگاه‌ها، یوونتوس با بودجه 145 میلیون یورویی بالاتر از اینتر 120 میلیون یورویی، ثروتمندترین باشگاه فصل تازه آغاز شده سری A نام گرفت.رم با 92، ناپولی با 80 و میلان با 75 میلیون یورو در رده‌های بعدی قرار دارند. تنها ابهام این لیست، تفاوت مبلغ اعلام شده از سوی باشگاه‌ها با مبلغ واقعی خرج شده در بازار نقل و انتقالات است. به طور مثال بودجه فصل گذشته یوونتوس 125 یورو عنوان شده اما این باشگاه 220 میلیون یورو خرج کرد که این تفاوت ناشی از دستمزدهای خارج از برنامه باشگاه‌هاست.  

 

در این شرایط، باشگاه کروتونه با تنها 14 میلیون یورو بودجه، علاوه بر دریافت عنوان «کم‌خرج‌ترین تیم فصل سری A»، لورنزو کرستیچ 400 هزار یورویی را به عنوان گرانقیمت‌ترین بازیکن خود در اختیار دارد. با اخراج مانچینی از اینتر که سالی 5.3 میلیون یورو درآمد داشت، حالا ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس با درآمد 5 میلیون یورویی در صدر مربیان پردرآمد فصل سری A قرار دارد. اسپالتی 3 میلیون یورویی هم پس از آلگری ایستاده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ne7xg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ماتوئیدی : آرزو داشتم به یوونتوس بروم