تاریخ انتشار: 1395/09/14 15:17
کد خبر: 245186

برانکو هوشیار باشد، بلای سال قبل بر سر پرسپولیس نیاید

پرسپولیس سال گذشته تنها به دلیل تفاضل گل قهرمانی را به استقلال خوزستان واگذار کرد و با توجه به روند گلزنی این تیم در لیگ شانزدهم، باید مواظب باشد امسال نیز به این مشکل دچار نشود.
برانکو هوشیار باشد، بلای سال قبل بر سر پرسپولیس نیاید

به گزارش فرتاک ورزشی، تکلیف هواداران پرسپولیس با تیم برانکو دیگر مشخص شده است. در طول یک فصل و نیمی که او هدایت پرسپولیس را به عهده داشته(منهای بازی های پایانی لیگ چهاردهم) خبری از بردهای پر گل نبود و نیست. فصل قبل بخاطر همین موضوع، تنها به واسطه تفاضل گل کمتر، ناباورانه قهرمانی را به استقلال خوزستان داد و رفت. به نظر می رسید در این فصل برانکو برای حل این مشکل تیمش را هجومی تر از قبل روانه میدان کند اما درست برعکس، او خط دفاع و دروازه را مطمئن تر کرد و در آن سو از حملات پرسپولیس کاست.

اما نکته جالب اینکه وقتی با تراکتورسازی هم امتیاز می شوند باز هم به واسطه قانون تفاضل گل، تیم برانکو صدر را از دست می دهد. شاید با ادامه همین روند و اصرار برانکو به احتیاط بیش از حد بعد از پیش افتادن در یک بازی، برای دومین سال متوالی آنها جام را باز هم به خاطر تفاضل گل از دست بدهند. خبر بد اینکه همیشه تیم های قلعه نویی تفاضل گل خوبی دارند و برانکو نباید اجازه دهد کار به آنجا بکشد. با این وجود سوال مهم این است که چرا پرسپولیس مقابل تیم قعرنشین ماشین سازی نتوانست بیشتر از یکبار دروازه حریف را باز کند؟

ادامه این روند ممکن است در پایان فصل پرسپولیس را هم مانند سال قبل با مشکل مواجه سازد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nddzr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دردسر جدید برای برانکو/ غافلگیری پروفسور در ترکیب پرسپولیس