تاریخ انتشار: 1396/11/18 11:11
کد خبر: 161138

فوری/ترکیب مدِ نظر برانکو برای بازی مقابل صنعت نفت لو رفت!

برانکو با انگیزه‌های انتقامی تیمش را به مصاف صنعت نفت خواهد فرستاد.
فوری/ترکیب مدِ نظر برانکو برای بازی مقابل صنعت نفت لو رفت!

 پرسپولیس از ساعت 17 امروز در ورزشگاه تختی آبادان میهمان صنعت نفت است و با توجه به شکست مقابل این تیم در جام حذفی، انگیزه زیادی برای شکست شاگردان کمالوند دارد.

برانکو در این دیدار تیم کاملی از نفرات مورد نیاز خود در اختیار دارد و تقریبا تمام نفرات مورد نظرش می‌توانند به میدان بروند ولی با توجه به نتیجه دیدار با سپاهان بعید است تغییرات آنچنانی در ترکیبش ایجاد کند.

در دروازه سرخپوشان مثل همیشه علیرضا بیرانوند ایفای نقش می‌کند و با توجه به شکست در جام حذفی مقابل این تیم در ضربات پنالتی، انگیزه زیادی دارد تا با یک کلین‌شیت در این بازی به نوعی جبران مافات کند.

در مرکز خط دفاع مثل همیشه زوج جلال حسینی - شجاع خلیل‌زاده ایفای نقش می‌کنند و در دفاع چپ هم شاهد حضور محمد انصاری هستیم. در دفاع راست ممکن است ماهینی با توجه به بهبود کامیابی‌نیا و رسیدن نوراللهی به شرایط بازی به این پست برگردد ولی احتمال قوی‌تر دست نخوردن ترکیب موفق بازی قبل است و صادق محرمی در این پست حضور خواهد داشت.

محسن ربیع‌‌خواه پای ثابت خط هافبک دفاعی سرخپوشان است و زوج او را از بین نوراللهی، کامیابی‌نیا و ماهینی با توجه به عملکرد خوب بازی قبل احتمالا ماهینی خواهد بود.

خط هافبک سرخپوشان در خط جلو هم با فرشاد احمدزاده و وحید امیری پیش می‌رود و زوج خط حمله را هم طبق معمول علیپور و منشا تشکیل خواهند داد.

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، جلال حسینی، حسین ماهینی، محمد انصاری، صادق محرمی، محسن ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، گادوین منشا و علی علیپور

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nbyor

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش فراز کمالوند به سخنان برانکو: ما به خاطر پرسپولیس ضربه خوردیم