تاریخ انتشار: 1401/04/20 19:44
کد خبر: 19511

لغو قرارداد اوزیل با فنرباغچه؛ کسی مسوت را نمی‌خواهد؟

مسوت اوزیل، ستاره آلمانی ترک‌تبار، قرارداد خود با باشگاه فنرباغچه را فسخ کرد و حالا بازیکن آزاد است.
لغو قرارداد اوزیل با فنرباغچه؛ کسی مسوت را نمی‌خواهد؟

مسوت اوزیل، بعد از سالها درخشش در سطح اول فوتبال اروپا، وقتی به فنرباغچه ترکیه پیوست از او به عنوان یک ستاره بزرگ استقبال شد. اما او حالا با باشگاه ترکیه‌ای به توافق رسید تا قرارداد او به صورت دوجانبه فسخ شود. اوزیل از این پس بازیکن آزاد خواهد بود.

اوزیل زمانی که دریافت در تیم ژرژ ژسوس جایی ندارد با مدیران باشگاه به توافق رسید تا قراردادش با فنرباغچه به صورت دوجانبه فسخ شود. او حالا بدون باشگاه است. ستاره آلمانی ترک‌تبار که سابقه بازی در آرسنال و رئال مادرید را دارد در ماه مارس و بعد از درگیری با سرمربی وقت فنرباغچه، اسماعیل کارتال، از ترکیب کنار گذاشته شده بود.

مسوت اوزیل در آن زمان از علاقه‌اش با فنرباغچه گفته و مدعی بود فوتبالش را در این باشگاه به پایان خواهد برد. اما گذشت زمان با اوزیل مهربان نبود و او حالا بر خلاف ادعای قبلی‌اش فنرباغچه را ترک کرده و امیدوار است بتواند به باشگاهی دیگر نقل مکان کند.

اوزیل همین اواخر بار دیگر ادعای خود مبنی بر ماندگار بودنش در فنر را تکرار کرده و گفته بود:" من برای گذراندن تعطیلات به ترکیه نیامده‌ام. من برای این پیراهن باشکوه عرق ریخته‌ام و خواهم ریخت. هنوز در فنرباغچه هدف‌هایی دارم که باید به آنها برسم و تا آن زمان فنر را ترک نخواهم کرد".

اما حالا هیچیک از ادعاهای اوزیل 33ساله به واقعیت تبدیل نشده و او باید به دنبال باشگاهی دیگر بگردد. در ترکیه رسانه‌ها مدعی هستند که او احتمالا در این کشور خواهد ماند و گزینه احتمالی او برای فصل آینده باشگاه باشاک‌شهیر استانبول است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3keyzd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیر برنامه های اوزیل: حضور مسوت در فنرباغچه؟ در فوتبال نمی توانید چیزی را پیش بینی کنید