تاریخ انتشار: 1395/10/09 00:43
کد خبر: 239635

پرسپولیس و رقیبی به نام خرافات!

به محض انتخاب 24 بهمن‌ماه برای برگزاری دربی پایتخت، بعضی‌ها دست به کار شده‌اند تا باز هم به تئوری‌هایی درباره عدد 24 دامن بزنند و پرسپولیس را از همین حالا برنده بازی بدانند
پرسپولیس و رقیبی به نام خرافات!

به گزارش فرتاک ورزشی،خداحافظی همیشگی با هادی نوروزی، دردناک‌ترین اتفاق فصل گذشته برای پرسپولیس بود. برانکو و شاگردان‌اش، ناچار شدند به ناگهانی‌ترین شکل ممکن با کاپیتان خوش‌اخلاق شماره 24 وداع کنند  و فصل را بدون هادی ادامه بدهد. نوروزی بعد از دو مراسم باشگاه، در زادگاه‌اش کپورچال آرام گرفت و قرمزها به یاد او، روندی طوفانی را در لیگ‌برتر آغاز کردند. همه هواداران فوتبال ایران، قدرشناسی‌شان را نسبت به این بازیکن پرتجربه و کم‌هیاهو نشان دادند و تا پایان فصل نام هادی در دقیقه 24 تک تک مسابقات فوتبال ایران شنیده شد. همزمان با این قدرشناسی عمومی از نوروزی، عد‌ه‌ای اصرار داشتند از هر تحولی در پرسپولیس، به هادی و ماورالطبیعه پل بزنند. تا پایان فصل، داستان‌های عجیبی در مورد هادی شنیده شد و آدم‌های زیادی تلاش کردند تا عدد 24 را به یک عدد رازآلود در فوتبال ایران تبدیل کنند و داستان‌هایی فانتزی که بیشتر مناسب سریال کلید اسرار بودند را به فوتبال بیاورند. این روند ناخوشایند که قبل از هر چیزی، شخصیتِ خود نوروزی را به عنوان یکی از مهره‌های آرام و دوست‌داشتنی پرسپولیس را هدف قرار می‌دهد، در این فصل هم آغاز شده. به محض انتخاب 24 بهمن‌ماه برای برگزاری دربی پایتخت، بعضی‌ها دست به کار شده‌اند تا باز هم به تئوری‌هایی درباره عدد 24 دامن بزنند و پرسپولیس را از همین حالا برنده بازی بدانند.

 البته که خاطره هادی، هنوز و همیشه با هم‌تیمی‌های او خواهد بود و هیچکس این بازیکن محجوب را فراموش نخواهد کرد  اما برنده شدن در دربی بزرگ پایتخت، به تمرین، تلاش و استراتژی درست نیاز دارند و حرف‌زدن از رازِ کنار هم چیده شدن اعداد و روایت ماجراهایی از ماورا،  تا به امروز نتیجه هیچ مسابقه‌ای را تعیین نکرده است. به نظر می‌رسد برای قهرمانی در فوتبال ایران بعد از یک دهه، خرافات حتی از تراکتورسازی تبریز نیز برای سرخ‌پوشان رقیب‌تر است! پسران برانکو تنها وقتی بر بام فوتبال ایران خواهند ایستاد که باور کنند سرنوشت‌شان، در محدوده مستطیل سبز ورزشگاه رقم می‌خورد و نه جایی میان ابرها و در آسمان.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k976a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



احساساتی‌ترین پروفسور دنیا!