تاریخ انتشار: 1396/02/16 17:25
کد خبر: 212533

راهکارهای پرانتقاد و پرهزینه به خیال درآمدزایی برای پرسپولیس

همانطور که می دانید باشگاه پرسپولیس قیمت های بلیط دیدار حساس با الوحده امارات را کاهش ندا
راهکارهای پرانتقاد و پرهزینه به خیال درآمدزایی برای پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس که برای اولین بازی خانگی خود در لیگ قهرمانان آسیا برابر الریان قطر قیمت بلیط های این بازی را افزایش داده بود، برای دیدار حساس با الوحده امارات هم با همین قیمت بلیط فروشی خواهد شد و قیمت بلیط کاهش نخواهد یافت. البته بنا بر تصمیم باشگاه پرسپولیس، قیمت بلیط های طبقه دوم برای عده ای خاص با تخفیف فروخته می شود. در دیدار پرسپولیس با الریان قطر که افزایش قیمت بلیط های بازی اعمال شده بود، حدود ۲۵۰۰۰ صندلی از کل ظرفیت ورزشگاه آزادی خالی ماند.

باشگاه پرسپولیس با عدم افزایش قیمت بلیط بازی با الریان، و در صورت تکمیل ظرفیت ورزشگاه، می توانست هم به همان سطح درآمد مورد نظر خود (که قصد داشت با افزایش قیمت به آن دست یابد) برسد و هم شرایط بهتری را برای پیروزی بر حریف قطری ایجاد کند. طی چند روز گذشته گمانه زنی های مختلفی در خصوص قیمت بلیط بازی حساس با الوحده در رسانه ها صورت گرفته است. در جلسه هیئت مدیره این باشگاه که چند روز پیش برگزار شد، مسئله قیمت دیدار با الوحده هم مورد بحث و بررسی قرار گرفت. بر اساس تصمیم هیئت مدیره قیمت بلیط طبقه اول نسبت به بازی با الریان هیچ تغییری نداشته و با همان قیمت فروخته خواهد شد. بلیط طبقه دوم هم به قیمت هشت هزار تومان عرضه می شود، و تنها هواداران دارای کارت هواداری باشگاه می توانند با پرداخت ۵۰۰۰ تومان بلیط طبقه دوم را تهیه کنند.

از آنجائیکه تعداد دارندگان کارت های هواداری خیلی زیاد نیست، می توان گفت شرایط قیمتی بلیط دیدار با الوحده تغییر خاصی نکرده و باشگاه پرسپولیس باز هم مسئله درآمدزایی را ترجیح داد. معضل بلیط فروشی تنها به دو بازی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی خلاصه نمی شود، و مسئولان این تیم در نخستین بازی خود برابر الهلال که میزبان بودند، بلیط های بازی را در اختیار تماشاگران عمانی قرار داده بود اما عمانی ها در طول بازی به تشویق حریف پرسپولیس یعنی الهلال عربستان پرداختند. این اقدام باعث شد تا شرایط بازی برای نماینده کشورمان دشوارتر شود و انتقادات زیادی نسبت به این مسئله صورت گرفت که چرا باشگاه پرسپولیس بلیط های خود را به تماشاگران عمانی فروخته، صورت گرفت. در آن مقطع گزارشی مبنی بر این منتشر شد که کارگزار فروش بلیط های دیدار با الهلال را به قیمت بازار سیاه به تماشاگران عمانی فروخته است، مسئله ای که مسئولان باشگاه از این مسئله اظهار بی اطلاعی کرده و اظهار داشتند این مسئله را پیگیری خواهند کرد؛ هرچند که بعداً هیچ توضیح شفافی در این خصوص از سوی مسسسئولان مربوطه ارائه نشد.

در مجموع تصمیمات و اقدامات باشگاه پرسپولیس در خصوص بلیط فروشی بازی های الهلال عربستان و الریان قطر بیشتر متحمل ضرر شد. باشگاه پرسپولیس که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند، با در نظر گرفتن این استراتژی ها نشان داده که درآمدزایی را در اولویت قرار داده و بیشتر به فکر درآمدزایی است. گفتنی است که برخی از منتقدان علی اکبر طاهری اینگونه عنوان می کنند که باشگاه در مقابل تصمیم برانکو برای اخراج رضائیان خیلی مقاومت نکرد و خیلی برای ماندن این بازیکن اصرار نکرد زیرا برای صدور رضایتنامه رضائیان مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان دریافت کرد و از طرفی ۶۰۰ میلیون از مطالبات وی هم پرداخت نشد. بنابراین، با جدایی رامین رضاییان در فاصله چند هفته به پایان لیگ مبلغ یک میلیارد درآمدزایی کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gvpyx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 برانکو و چند بازیکن پرسپولیس ممنوع‌‌الخروج شدند