تاریخ انتشار: 1398/09/29 12:00
کد خبر: 77433

پرسپولیسی ها می‌توانند به قهرمانی در جام حذفی هم فکر کنند!

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به بازیکنانی که پرسپولیس دارد آن‌ها حتی می‌توانند به قهرمانی در جام حذفی هم فکر کنند.
پرسپولیسی ها می‌توانند به قهرمانی در جام حذفی هم فکر کنند!

 پایان رأفت در گفت‌وگو با خبرنگار، در خصوص برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل پارس جنوبی در دیداری خارج از خانه از هفته شانزدهم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی خوبی را شاهد بودیم. شاگردان کالدرون به دلیل حساسیت بالایی که در صدر جدول بین تیم‌های بالانشین وجود دارد، آمده بودند تا به ۳ امتیاز برسند. پرسپولیس از دو موقعیتی که نصیبش شد یکی از آنها را تبدیل به گل کرد.

وی ادامه داد: این برد واقعا در برهه‌ای که تک تک امتیازات حائز اهمیت هستند بسیار مهم بود و حالا پرسپولیس این شانس را دارد تا با بازی عقب افتاده‌ای که دارد با صدرنشینی به استقبال تعطیلات نیم‌فصل برود. ترابی در چند وقت اخیر با گل‌های مهمی که زده خیلی به داد تیمش رسیده است. امیدوارم در بازی عقب افتاده هم پرسپولیس به برتری برسد تا مقتدرانه قهرمان نیم‌فصل شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عملکرد این تیم در دور رفت تصریح کرد: شاید پرسپولیس در ابتدای لیگ شروع خوبی نداشت و نتایجی که کسب می‌کرد با فراز و نشیب همراه بود اما در ادامه مسیر این تیم بهتر شد و توانست نتایج خوبی بگیرد و هواداران را دوباره برای رسیدن به چهارمین قهرمانی متوالی امیدوار کند. ان‌شاءالله در دور برگشت هم شاهد بازی‌های خوب از این تیم باشیم.

رأفت در مورد بازی پرسپولیس با شهرداری ماهشهر در جام حذفی خاطرنشان کرد: به نظرم پرسپولیس خیلی راحت می‌تواند در ماهشهر میزبانش را شکست دهد و به جمع چهار تیم راه پیدا کند. حتی این امیدواری وجود دارد تا با توجه به بازیکنانی که پرسپولیس دارد حتی به قهرمانی در جام حذفی هم فکر کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g97gz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



کالدرون لیست مازاد به مدیرعامل پرسپولیس می‌دهد