تاریخ انتشار: 1395/09/27 20:48
کد خبر: 242308

پهلوان: توپ روی پایم نشست و وارد دروازه پرسپولیس شد/ حسینی دست برانکو را خوانده بود

هافبک ذوب آهن گفت: تمام نقاط ضعف و قوت پرسپولیس را می شناختیم و به یک برد شیرین دست پیدا کردیم
پهلوان: توپ روی پایم نشست و وارد دروازه پرسپولیس شد/ حسینی دست برانکو را خوانده بود

به گزارش فرتاک ورزشی،درباره برد ذوب آهن مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی سختی مقابل پرسپولیس صدرنشین داشتیم که در این مسابقه بیشتر تمرکزشان روی توپ های مستقیم و ضربات ایستگاهی و همچنین ارسال از جناحین بود.

وی ادامه داد: این نقاط قوت حریف را کاملا تا قبل از بازی آنالیز کرده بودیم و به خوبی توانستیم آنها را مهار کنیم. خداراشکر با یک بازی منطقی و روبه جلو توانستیم یک سه امتیاز شیرین را مقابل حریف به دست بیاوریم.

هافبک ذوب آهن درباره گل زیبایی که در این مسابقه به ثمر رساند و اسباب اولین شکست صدرنشین لیگ را به وجود آورد بیان داشت: این شوت من یک کار تمرین شده در تمرینات بود که خداراشکر در آن صحنه که ضربه زدم فضای مناسبی پیش روی من بود که توانستم با قدرت ضربه را به سمت دروازه حریف بزنم. توپ سختی بود اما شوتم به خوبی روی پایم نشست و یک گل زیبا و سه امتیازی برای ذوب آهن به ثمر رسید.

پهلوان درباره شرایط ذوب آهن طی هفته های اخیر و پوست اندازی این تیم از حیث نتیجه گیری با مجتبی حسینی بعد از رفتن یحیی گل محمدی اظهار داشت: از ابتدای فصل هم بازی های خوبی انجام می دادیم اما متاسفانه با بدشانسی توپ هایمان گل نمی شد. حتی در چند بازی هم تا آخرین دقایق برنده مسابقه بودیم اما در نهایت بازنده از زمین خارج می شدیم. خداراشکر با همدلی و همراهی بچه ها چند هفته ای که نتایج خوبی را به دست آوردیم که امیدوارم با این روند مناسب همچنان شاهد سیر صعودی ذوب آهن در  جدول باشیم.

وی افزود: به نظرم اگر این روند را همچنان ادامه دهیم ذوب آهن می تواند به یکی از تیم های  مدعی کسب قهرمانی تبدیل شود. 

هافبک ذوب آهن درباره آخرین بازی نیم فصل این تیم مقابل پدیده بیان داشت: کار بسیار سختی مقابل پدیده داریم و اصلا توجه ای به دو باخت این تیم مقابل استقلال و پرسپولیس در دو هفته اخیر نداریم. پدیده بازی های سنگینی را در هفته های اخیر مقابل تیم های قدرتمند لیگ داشته و در همه مسابقات نشان داده که یک تیم بابرنامه و قدرتمند است. به هرحال اگر قرار است روند خوب مان را همچنان ادامه دهیم در این مسابقه هم ذوب آهن محکوم به پیروزی است تا بتوانیم در نیم فصل دوم که تیم ها سخت امتیاز از دست می دهند شرایط خودمان را در جدول حفظ کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eov9a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش‌بینی جالب بازیکنی که یک سوپر گل به پرسپولیس زد