تاریخ انتشار: 1395/12/08 13:03
کد خبر: 226708

حمایت به موقع طاهری از مرد کروات پرسپولیس

مدیرعامل پرسپولیس به غیر از مشکلات متعددی که در باشگاه سرخپوش پایتخت با آن سر و کار دارد، اخیرا وظیفه جدیدی هم پیدا کرده؛ آرام کردن مناقشه‌هایی که در یک طرف میز، سرمربی پرسپولیس حضور دارد.
حمایت به موقع طاهری از مرد کروات پرسپولیس

طی درگیری‌های کی‌روش و برانکو، طاهری همه سعی‌اش را کرد تا دعوای دو مربی بزرگ خارجی حاضر در ایران به نقطه تاریک کدورت کشیده نشود. او برخلاف مواضع ابتدایی برانکو، که با عصبانیت از "تساوی با سوریه جنگ‌زده" و "اضافه وزن پرسپولیسی‌ها بعد از اردوی تیم ملی" می‌گفت، سعی در ایجاد آرامشی دو طرفه داشت و در مصاحبه‌های مختلف راجع به حمایت پرسپولیس از تیم ملی صحبت می‌کرد. مدتی بعد طاهری حتی برانکو را هم راضی کرد تا از مواضعش کوتاه بیاید. سرمربی پرسپولیس هم در روزهای اخیر به پیروی از مدیرعامل باشگاه سعی در آرام‌سازی جو متشنج موجود داشته است.

اما همزمان با ماجرای کی‌روش و برانکو، مشکلاتی برای تراکتورسازی -نزدیک‌ترین رقیب پرسپولیس در مسیر قهرمانی لیگ برتر- به وجود آمه بودد و استفاده از بازیکنان محروم، شایعاتی را درباره کسر امتیاز از این تیم به وجود آورد. برانکو اما، قبل از صدور حکمی از طرف فیفا یا اعلام فدراسیون فوتبال، شخصا از کسر 8 امتیاز تراکتورسازی گفت و این که قبل از این کسر امتیاز، تراکتورسازی را مهمترین رقیب تیمش میدانسته. این حرف‌های سرمربی پرسپولیس به مذاق تبریزی‌ها خوش نیامد و عصبانیت تراکتورسازان را در پی داشت. آن‌ها حرف‌های پروفسور غیرقانونی می‌دانستند و علیه او مصاحبه‌هایی هم انجام شد. حالا بعد از گذشت چند روز، دوباره طاهری در نقش آرام‌بخش فضا وارد شده و سعی دارد سوتفاهم‌های ایجاد شده را از بین ببرد. مدیرعامل پرسپولیس در جدیدترین مصاحبه‌اش گفته: کسر امتیاز از دیگر تیم‌ها ما را خوشحال نمی‌کند. این اتفاقات به فوتبال‌مان آسیب می‌زند.

برانکو که همیشه شخصیتی جنتلمن داشته و دور از حواشی و تشنج‌های غیرمعمول فوتبال بوده؛ و در قامت پروفسور به فوتبال ایران معرفی شده، در ماه‌های اخیر درگیر حاشیه‌هایی پرفشار شد و این امکان وجود دارد که با ادامه مسیر، تمرکزش روی فوتبال و پرسپولیس را از دست بدهد. آن هم در شرایطی که تیمش آمادگی فوق‌العاده‌ای دارد و جدا از فرصت درخشش در آسیا، نزدیک‌تر از همیشه به قهرمانی لیگ برتر است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e9x5a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو: دم کی‌روش گرم، او الگوی من است!/ به رابطه با قلعه نویی افتخار می کنم