تاریخ انتشار: 1396/08/30 18:05
زور شمالی‌‌ها به هم نرسید؛
کد خبر: 172804

تساوی خونه به خونه و ملوان؛ بابل به حقش نرسید/ پرواز قو در بابل!

بازی تیم های ملوان و خونه به خونه در هفته چهاردهم لیگ یک برنده نداشت.
تساوی خونه به خونه و ملوان؛ بابل به حقش نرسید/ پرواز قو در بابل!

 بازی ملوان و خونه به خونه یکی از حساس ترین بازی های این هفته لیگ یک بود، بازی که خونه به خونه  این شانس را داشت تا با پیروزی در این بازی خود را به مدعیان صعود به لیگ برتر نزدیک کند؛ اما  در نهایت تلاش دو تیم نتیجه ای در بر نداشت.

این دومین تساوی بدون گل خونه به خونه در دو هفته متوالی است و شاگردان جواد نکونام در پنجمین بازی متوالی گلی دریافت نکردند تا او همچنان به سبک کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی کارش را جلو ببرد.

نادر دست نشان سرمربی ملوان فصل قبل در خونه به خونه فعالیت می کرد و برای پیروزی در بازی امروز انگیزه زیادی داشت اما در نهایت تلاش او به یک امتیاز منجر شد.

باید به این نکته اذعان داشت که ستاره بی‌چون و چرای این بازی، نیما میرزازاد دروازه بان ملوان بندرانزلی بود. میرزازاد در چندین صحنه موفق شد توپ‌های مهاجم خونه به خونه را به زیبایی هرچه تمام‌تر دفع کند و یک امتیاز به دست نشان هدیه دهد. در دیداری که بابلی‌ها مستحق پیروزی بودند، دو تیم به تساوی رضایت دادند و قوهای سپید، در بابل به پرواز در آمدند تا حداقل یک هفته، آرامش داشته باشند و به فکر سه امتیاز بازی خانگی هفته آینده خود باشند.

ترکیب دو تیم؛

خونه به خونه: میکائیل ایمن تراج - سجاد آشوری - روح الله باقری - سجاد مشکل پور - محمد قاسمی نژاد - مهران امیری - حمیدرضا دیوسالار - فرشاد فرجی - وفا هخامنش - محمد میری - مهدی حنفی

سرمربی: جواد نکونام

ملوان: نیما میرزازاد - صائب محبی - علیرضا محمودی - وحید حیدریه - محمد پور رحمت الله - محمدرضا نقدی پور - پوریا غلامی - امین جهان کهن - پژمان نوری - بابک مرادی - مهیار زحمتکش

سرمربی: نادر دست نشان


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39xxw7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی خونه به خونه-ملوان؛ دست‌نشان به بابل رسید/ بازی سخت خانگی برای نکو!
ملوان به دنبال اولین برد خارج از خانه؛

محمدحسین باباگلی به ملوان خواهد پیوست؟!
سومین رکب دست‌نشان به بابلی‌ها؛