تاریخ انتشار: 1396/08/29 21:52
ملوان به دنبال اولین برد خارج از خانه؛
کد خبر: 172926

پیش بازی خونه به خونه-ملوان؛ دست‌نشان به بابل رسید/ بازی سخت خانگی برای نکو!

در هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال کشور، ساعت 14:15 دقیقه عصر فردا سه شنبه، دو تیم خونه به خونه مازندران و ملوان بندر انزلی مقابل همدیگر قرار خواهند گرفت.
پیش بازی خونه به خونه-ملوان؛ دست‌نشان به بابل رسید/ بازی سخت خانگی برای نکو!

 ملوان با یک بازی کمتر و با 17 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد و با احتمال برتری خانگی مقابل مس رفسنجان در دیدار معوقه از هفته هفتم، می توان این تیم را با 20 امتیاز در جمع مدعیان صعود قرار داد. به همین دلیل دیدار این هفته ملوان مقابل خونه به خونه 21 امتیازی را می‌توان یک دیدار شش امتیازی و بسیار حساس قلمداد کرد.

شاگردان نادر دست نشان برخلاف بازی های خانگی، در دیدارهای خارج از خانه بسیار ضعیف و شکننده ظاهر شده اند و بدون کسب حتی یک پیروزی، تنها به سه تساوی دست یافته اند. اما مسئله ای که نمی توان نادیده گرفت این است که انزلی چی ها تنها در یک دیدار بیرون از خانه قادر به گلزنی نبودند و در 5 دیدار دیگر موفق شدند 6 بار دروازه میزبانان را باز کنند.

آنها همچنین در این شش دیدار، 9 بار دروازه شان باز شد و نکته جالب اینجاست که در اکثر دیدارها، بازی برده را با تساوی یا شکست عوض کردند تا نشان دهند از اواسط نیمه دوم به بعد کنترل بازی را یا به دلیل ضعف بدنی و یا نداشتن تدابیر لازم از دست می دهند.

و اما در سوی دیگر میدان تیم خونه به خونه مازندران قرار دارد که نه تنها پیروزی، بلکه گلزنی مقابل این تیم به آرزوئی برای سایر تیم ها تبدیل شده است. ظاهرا شاگردان جواد نکونام با کلین شیت های پی در پی خود در پی خلق رکوردی جالب توجه در لیگ دسته اول می باشند.

6 کلین شیت مداوم و دریافت تنها یک گل از روی نقطه پنالتی در 8 دیدار اخیر، از خونه به خونه یک تیم تسخیرناپذیر ساخته است ولی اگر نگاهی به دیدارهای اخیر این تیم مقابل حریفان بیاندازید، در خواهید یافت خونه به خونه برای رسیدن به گل از تاکتیک های مختلفی استفاده می کند ولی بازیکنان این تیم فقط در نواختن ضربه نهایی دچار بدشانسی توام با بی دقتی می شوند تا این مشکل، ذهن نکو را حسابی به خود مشغول کند. هر چند نباید فراموش کنیم خونه به خونه در شش دیدار اخیر، چهار بازی را در خانه حریفان به میدان رفته است.

بدون شک اگر شاگردان جواد نکونام با تمرکز بیشتری وارد زمین شوند و از موقعیت های پرشمار خود حداقل استفاده را ببرند، موفقیت های اخیر این تیم چشمگیرتر خواهد شد.

هر دو تیم خونه به خونه و ملوان دیدار هفته اخیر را با تساوی به پایان برده اند و برای کاهش فاصله امتیازات خود با مدعیان صعود به لیگ برتر، نیاز شدیدی به سه امتیاز این دیدار دارند.

همچنین حضور نادر دست نشان، سرمربی فصل گذشته خونه به خونه روی نیمکت ملوان نیز انگیزه شاگردان سابقش برای پیروزی مقابل این مربی را دوچندان خواهد کرد.

نادر دست نشان از جمله مربیان قدیمی فوتبال ایران به شمار می رود که طی سالیان متمادی، هدایت تیم های مختلف کشور را برعهده داشته است و به توفیقات چندانی نیز دست یافته است.

جواد نکونام هم اولین سرمربیگری اش در فوتبال را با تیم خونه به خونه تجربه می کند و با انگیزه ای مضاعف وارد این عرصه شده است. وی در طی این چند ماه تلاش زیادی کرد تا آموخته هایش از حضور چندین ساله در لالیگا و همچنین مربیگری تیم ملی فوتبال ایران زیر نظر کیروش را به شاگردانش و فوتبال بابل تزریق کند.

با این تفاسیر جدال نفسگیر ببرهای مازنی مقابل قوهای سپید انزلی و تقابل دست نشان سنتی و نکونام نوگرا، یک دربی مهیج و چشم نواز را در شمال کشور رقم خواهد زد.

گفتنی است، پیروزی خانگی 2 بر 0 و تساوی بیرون از خانه 1 بر 1 ، حاصل تقابل خونه به خونه مقابل ملوان طی فصل گذشته می باشد و پوریا غلامی و پژمان نوری از ملوان نیز سابقه بازی در تیم خونه به خونه را در کارنامه خود دارند.

این دیدار را رضا مهدوی به همراه محمدرسول ذورقی، احد سلطانی و کیوان علی محمدی قضاوت خواهند کرد و حسین عرب براقی نیز نظارت آن را بر عهده خواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27xxzg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پشت پرده حضور بازیکن خونه به خونه در ملوان؛ دست‌نشان خواست ثواب کند کباب شد!

محمدحسین باباگلی به ملوان خواهد پیوست؟!
سومین رکب دست‌نشان به بابلی‌ها؛

دست نشان به سمت بابل حرکت کرد
برای مذاکره با مالک خونه به خونه؛