تاریخ انتشار: 1396/08/18 21:21
اختصاصی| آخرین پیروزی بر خونه به خونه را یادتان می‌آید؟!
کد خبر: 174452

گام به گام با موفقیت نکونام در قلعه شیرها

خونه به خونه با جواد نکونام قدم به قدم درحال نزدیک شدن به صدر جدول می‌باشد.
گام به گام با موفقیت نکونام در قلعه شیرها

 خونه به خونه مازندران از مجموع 12 دیداری که در لیگ یک امسال انجام داده است، 5 پیروزی و شکست و دو باخت در کارنامه اش ثبت کرده است اما آنچه سبب تمجید تیم نکونام شده است، عدم باخت آنها در 7 بازی گذشته لیگ یک می‌باشد.

یاران نکونام علاوه بر آنکه در این هفته ها زیبا بازی می‌کنند، در کسب نتیجه نیز فوق العاده عمل کرده‌اند و از زمانی که نکونام روی نیمکت بابلی‌‌ها نشسته است، 19 امتیاز از 11 بازی کسب کرده‌اند که روند نتیجه گیری آنها، کاملا مثبت و قابل تحسین بوده است.

فسفری‌پوشان شهر بابل در امر نخوردن گل نیز بسیار درخشان ظاهر شده‌اند. آنها در 5 بازی گذشته خود در لیگ گلی را نخورده‌اند و آخرین بازیکنی که موفق به گلزنی مقابل خونه به خونه شده است، اویس کردجهان مدافع ایرانجوان بوشهر می‌باشد. بابلی‌ها با 7 گل خورده پس از نفت مسجدسلیمان و برق جدید، سومین خط دفاعی برتر لیگ را در اختیار دارند.

به قول جواد نکونام، این تیم گام به گام و بازی به بازی پیش می‌رود و باتوجه به هماهنگی بازیکنان با تفکرات کادرفنی، هواداران این تیم بسیار به خونه به خونه امیدوار هستند و باتوجه به صعود باشکوه آنها در جام حذفی، باید منتظر روزهای خوشی برای بابلی‌ها باشیم.

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39xvqq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نکونام: مردم عادی انتظار داشتند 4-5 گل به راه‌آهن بزنیم/ در طول بازی سر تر از حریف بودیم

چرا در بابل هر سال روی سرمربی فشار می‌آورند؟!
اختصاصی| هر سال همین آش و همین کاسه؛