تاریخ انتشار: 1396/05/17 11:12
کد خبر: 190352

پاشازاده: از حالا به بازی با گل گهر فکر می‌کنیم/ اتفاقات بازی ایرانجوان بی‌سابقه بود!

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: تاخیر صورت گرفته در شروع دو نیمه بازی ایرانجوان و نساجی فاجعه بود و چنین شرایط مطلوب لیگ دسته یک فوتبال کشور نیست.
پاشازاده: از حالا به بازی با گل گهر فکر می‌کنیم/ اتفاقات بازی ایرانجوان بی‌سابقه بود!

 مهدی پاشازاده سرمربی نساجی مازندران پس از برد یک بر صفر تیمش در بوشهر مقابل ایرانجوان و در جمع خبرنگاران اظهاراتش را در خصوص این دیدار بیان نمود.

پاشازاده ضمن ابراز ناراحتی در خصوص برگزاری این دیدار گفت : اینکه یک نیمه بخاطر نبود تجهیزات پزشکی و یک نیمه بخاطر رفتن برق بازی با تاخیر شروع شد تمرکز بازیکنان هر دو تیم بهم خورد.

وی بیان کرد: در سالی که قصد بازی کردن در جام جهانی داریم چنین استانداردهای برای ورزشگاه ها شایسته نیست و برای پیشرفت در فوتبال کشور نباید شاهد چنین اتفاقاتی باشیم.

سرمربی نساجی ادامه داد: با این وجود خوشحالیم که در بازی نخست شرمنده هواداران نشدیم و توانستیم هر سه امتیاز بازی را کسب کنیم. ایرانجوان نیز بازیکنان شایسته ای داشت و برای تیم نساجی یک سورپرایز بود.

مهدی پاشازاده افزود: ایرانجوان با شایستگی های فراوانی که دارد می تواند رفته رفته خودش را پیدا کند و نتیجه های بهتری در لیگ دسته یک فوتبال کشور کسب کند.

سرمربی نساجی در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار نیز گفت: در صحنه منجر به پنالتی داور اشتباه کرد و این صحنه نمی توانست پنالتی باشد ولی با این حال داور در مجموع عملکرد خوبی در این دیدر داشت.

وی گفت: از هم اکنون به بازی برابر گل گهر سیرجان فکر میکنیم و تمام تمرکز خود را برای این بازی می گذاریم. تیم نساجی در پیش از فصل مدت زمان زیادی برای آماده سازی داشت که این مهم در سایه همکاری خوب مسئولان تیم رقم خورده است.

وی گفت: مسئولان نساجی با درایت خود شرایط مورد نیاز این تیم را فراهم کردند و این امر می تواند برای موفقیت نساجی عامل تاثیرگذاری باشد.

مصاحبه: "محمدرضا زائری"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39rpmo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی ایرانجوان بوشهر-نساجی مازندران؛ پاشا کشتی صعود را در بندر راه می اندازد؟
همه منتظر چهره واقعی نساجی؛