تاریخ انتشار: 1402/05/11 14:08
کد خبر: 1704

بازیکن عراقی هم نیاید، یک استقلالی می‌رود!

گفته می‌شود جذب منتظر محمد، بازیکن عراقی زیر ۲۳ ساله تیم ملی امید عراق، برای استقلال از نظر مالی به‌مراتب مقرون به صرفه‌تر از جذب بازیکنان داخلی است.
بازیکن عراقی هم نیاید، یک استقلالی می‌رود!

استقلال این روزها به دنبال جذب یک بازیکن عراقی به نام منتظر محمد است که در تیم ملی امید عراق جزو ستاره‌های این تیم محسوب می‌شود. این بازیکن جزو سهمیه زیر ۲۳ سال محسوب می‌شود و اگر با آبی‌پوشان قرارداد رسمی ببندد نیاز نیست از لیست اصلی و بزرگسالان استقلال بازیکنی کنار برود.

شاید یکی از دلایلی که استقلال منتظر محمد را می‌خواهد همین مسئله است اما حتی در صورتی که بازیکن عراقی آبی‌پوش نشود باز هم یکی از بازیکنان جوان استقلال که احتمالا یک دروازه‌بان خواهد بود، از این تیم جدا خواهد شد.

جواد نکونام فیلم بازی‌های منتظر محمد را دیده و نظر مثبتی روی او دارد. البته قرار بود او دیشب وارد تهران شود که این اتفاق رخ نداد و حالا باید دید در نهایت استقلالی‌ها با این بازیکن جوان و آینده‌دار عراقی قرارداد می‌بندند یا نه. گفته می‌شود جذب منتظر محمد از نظر مالی برای استقلال به‌مراتب مقرون به صرفه‌تر از جذب بازیکنان داخلی است ضمن این‌که بازیکن تیم ملی امید عراق توانایی بازی در چند پست را هم دارد.

استقلال قبلا بازیکنان عراقی نظیر هوار محمد، جاسم کرار و طارق همام را در اختیار داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39kyw2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرا جواد نکونام دستیار استراماچونی را نخواست؟