تاریخ انتشار: 1403/04/20 01:58
کد خبر: 1279614

اعتصاب کوچک در همان اولین تمرین استقلال!

تمرین استقلال در شرایطی روز گذشته استارت خورد که تعدادی از بازیکنان فصل گذشته آبی‌ها، حاضر به انجام تمرین نشدند.
اعتصاب کوچک در همان اولین تمرین استقلال!

به گزارش فرتاک ورزشی

تیم فوتبال استقلال درحالی تمرینات روز گذشته خود را آغاز کرد که با وجود آنکه 9 نفر در تمرینات روز نخست این تیم حاضر شدند، فقط 4 بازیکن زیرنظر کادرفنی به تمرین پرداختند.

در این بین محمدحسین اسلامی، میلاد زکی‌پور، سینا سعیدی‌فر و محمدجواد کیا در نخستین تمرین آبی‌ها مشغول به انجام امور تمرینی شدند. این در شرایطی است که ۵ بازیکن دیگر این تیم در فصل گذشته نیز این تیم را همراهی می‌کردند، به‌خاطر مشکلات مالی حاضر به تمرین نشدند.  

فرهیختگان در گزارشی نوشته است شاگردان نکونام درحالی از عصر روز گذشته کار خود را آغاز کردند که تعدادی از بازیکنان فصل گذشته این تیم مثل ابوالفضل جلالی، مهرداد محمدی، محمدرضا خالدآبادی، ایمان سلیمی و آرمین سهرابیان در حضور اندک تماشاگرانی که با وجود بسته بودن تمرینات خود را به محل تمرین رسانده بودند، در کمپ حجازی حاضر شدند اما عجیب اینکه هیچ کدام از این نفرات حاضر به تمرین نشدند.  

درواقع این دسته از بازیکنانی که در تمرین دیروز استقلال حاضر شدند به‌خاطر مطالبات گذشته خود حاضر نشدند تا در تمرین روز اول این تیم را همراهی کنند تا به‌نوعی تمرین روز نخست استقلالی‌ها با اعتصاب آغاز شده باشد.

استقلال

این درحالی است که در فاصله کمتر از 35 روز به آغاز لیگ مدیران استقلال بدهی زیادی برای دو فصل اخیر به بازیکنان دارند و همین موضوع باعث‌شده فرایند تمدید قراردادها به‌سختی پیش‌رود. درواقع درحالی‌که مدیران هلدینگ خلیج‌فارس چند ماه پیش و‌ در زمان در اختیار گرفتن مالکیت استقلال از آینده روشن آبی‌پوشان حرف می‌زدند، بی‌پولی و مشکلات اقتصادی مهم‌ترین خبر این روزهای استقلال است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/npjnnx

آخرین اخبار