تاریخ انتشار: 1395/11/29 22:43
اختصاصی/ تقابل های دیدنی مهدی و نظرمحمدی؛
کد خبر: 228428

احیای آلومینیوم اراک با پاشازاده

آلومینیوم اراک پس از پشت سر گذاشتن دوران افول، با حضور مهدی پاشازاده بار دیگر احیا شده است.
احیای آلومینیوم اراک با پاشازاده

به گزارش فرتاک ورزشی، آلومینیوم اراک که با داودمهابادی نتوانسته بود به آن چه که مد نظر مدیران و هواداران می باشد، دست یابد، با حضور مهدی پاشازاده و گرفتن سکان مربیگری این تیم، توانست از 5 بازی گذشته خود 9 امتیاز کسب نماید تا اندکی به وضعیت نابسامان خود در جدول رده بندی سامان بخشد.

پاشازاده که پیش از آمدن به آلومینیوم، سکان راه آهن تهران را در دست داشت، با این تیم هم علی رغم نبود منابع مالی و مشکلات عدیده ای که بر سر راه ان تیم وجود داشت، توانست تا پایان هفته شانزدهم 25 امتیاز کسب نموده بود تا نشان دهد که می تواند بعنوان یک مربی دارای برنامه در لیگ یک جایی برای خود دست و پا نماید و هدف های بلندی در سر دارد.

مهدی پاشازاده تا به حال در برابر سپیدرود تن به شکست نداده و از چهار باری که روی نیمکت راه آهن (دوبار)، آلومینوم اراک (دوبار)، در سه بازی با سپیدرود مساوی نموده و در آخرین تقابل نیز، موفق شد این تیم را 1-0 شکست دهد..

وقتی بکار بزرگ پاشازاده پی می بریم که می بینیم تیم های بسیاری سعی نموده اند تا بتوانند مانع پیشتازی شاگردان نظرمحمدی  شوند ولی این اتفاق کم تر افتاده و سپیدرود علی رغم باخت به آلومینیوم اراک، هنوز هم صدرنشین لیگ دسته اول است تا به قدرت این تیم و کار بزرگ پاشازاده بیشتر پی ببریم. 

گفتنی است آلومینیوم اراک درحال حاضر با 30 امتیاز در رده دوازدهم جدول جای دارد و در هفته بیست و پنجم باید به مصاف فولاد یزد برود.

نویسنده: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39exrq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تقابل دارا و ندارهای لیگ یک